תאונת דרכים קטלנית במעורבות שני כלי רכב דו-גלגליים: רוכב אופנוע ורוכב אופניים חשמליים נהרגו לפנות בוקר (שישי) בהתנגשות בכביש 471 לכיוון מזרח סמוך לפתח תקווה. צוותי מד"א קבעו את מותו של רוכב האופניים החשמליים, אזרח ניגריה כבן 30, בזירה. רוכב האופנוע, תושב אלעד בן 25, פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 188 בני אדם - שמונה יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.
הדיווח על התאונה שאירעה סמוך למחלף גת רימון התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 04:24. מותו של רוכב האופניים נקבע כאמור בזירה, רוכב האופנוע פונה עם חבלה רב-מערכתית לבית החולים.
1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בין רוכב אופנוע לרוכב אופניים חשמליים בכביש 471
זירת תאונת הדרכים בין רוכב אופנוע לרוכב אופניים חשמליים בכביש 471
זירת התאונה בכביש 471
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הפרמדיקים ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו במרכז הכביש גבר שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב האופנוע מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר. ניסינו להציל אותו ופינינו אותו לבית החולם במצב אנוש". בוחני התנועה של מרחב שרון במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
ברחוב הרצל בקריית עקרון נפצע הלילה קשה רוכב אופניים כבן 30. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את האיש שסבל מחבלת ראש לבית החולים קפלן ברחובות. במשטרה חוקרים אם מדובר בתאונה עצמית.
כאמור, מתחילת השנה נהרגו בכבישים 188 בני אדם. בחודש יוני שמסתיים היום נהרגו 36 בני אדם - 13 יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד. בתאונות מתחילת השנה נהרגו 42 רוכבי אופנוע ו-19 רוכבי אופניים (חשמליים ורגילים).