2 צפייה בגלריה
זירת הירי, הבוקר
זירת הירי, הבוקר
זירת הירי, הבוקר
(צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח ברמלה: פאדי אלעוברה, בן 34, נורה למוות הבוקר (יום ב') בידי אלמונים בשכונת ג'ואריש. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר חשודים, ובמקביל נפתחה חקירה. מותו של הגבר נקבע בידי צוותי הרפואה במקום.
אלעוברה נמצא ללא רוח חיים ברכבו בסביבות השעה 05:00 לפנות בוקר. הוא מוכר למשטרה, והחשד הראשוני הוא שנרצח על על רקע סכסוך פלילי.
2 צפייה בגלריה
פאדי אלעוברה
פאדי אלעוברה
פאדי אלעוברה
מתחילת שנת 2022 נרצחו ברמלה שלושה בני אדם, כולל הנרצח הבוקר. בשבוע שעבר נרצח זיד מוגרבי, גם הוא תושב רמלה, ליד המסגד בשכונת ג'ואריש בעיר. עד עתה לא נעצרו חשודים במעשה. הקורבן היה חייל בארגון הפשע בראשות דודו זיד ג'ארושי. מאבקים פנימיים בתוך ארגון הפשע גבו בשנה האחרונה שבעה הרוגים. ככל הנראה, המקרה מהבוקר לא קשור לסכסוך במשפחה.
על פי עדי ראייה, מוגרבי הגיע למקום במכונית ונורה כמה פעמים על ידי אלמונים. גם אחרי ששכב על הקרקע הכו אותו בכל חלקי גופו. עדי הראייה סיפרו כי "נשמעו צעקות שמחה וחגיגות כי הוא נרצח כנקמת דם על רצח חאתם ג'רושי בדקירות לפני כעשרה חודשים בירושלים".
לפני הירצחו של מוגרבי, נורתה למוות סוהילה ג'רושי, בת 36, גם היא מרמלה. היא נורתה בזמן שנסעה ברכבה בשכונת ג'וואריש, ובמשטרה עודכנו על הירי רק מבית החולים - ואיש מהאזרחים ששמעו את הירי לא דיווח עליו. ג'רושי נפגעה משלושה קליעים לפחות.