נער בן 17 מהגליל כמעט שילם בחייו משום שקילל אפליקציה. כך לפי חקירה של המחוז הצפוני, שממנה עולה כי צעיר בן 20 ששהה במעצר בית החליט "לעבוד על אנשים" וחייג לנער באמצעות אפליקציית הקלטות, שהובילה לכך שהנער קילל את האפליקציה, נדקר על ידי הצעיר זמן לא רב לאחר מכן, ופונה במצב קשה לבית חולים. נגד החשוד יוגש מחר כתב אישום בגין עבירת פציעה כשהעבריין מזויין, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.
1 צפייה בגלריה
הסכין באמצעותה דקרו את הנער
הסכין באמצעותה דקרו את הנער
הסכין שבאמצעותה נדקר הנער
(צילום: דוברות מחוז צפון)
לפני מספר ימים קיבלה המשטרה דיווח על בן 17 שנדקר בארבע מקומות בגופו, ופונה במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. שוטרים איתרו את מקור השיחה ומיהרו להגיע לנקודה ממנה יצא הדיווח. "מיד כשהגענו התחלנו לאסוף מצלמות ולגבות עדויות מעדים שהיו בסביבת ביתו של הדוקר. במהלך הסריקות נמצאה סכין כשהיא מגואלת בדם. גבינו עדויות משני צערים שהיו בזירה", תיאר רפ"ק אופיר קדוש, שניהל את החקירה.
הנער הדקור לא היה מסוגל לדבר עם החוקרים. הסכין נאספה ונשלחה לבדיקות במעבדת הזיהוי הפלילי במטה הארצי. החשוד בדקירה היה באזור ביתו כשהוא אזוק בגלל תיק אחר שמתנהל נגדו בבית המשפט.
"מהחקירה עולה שהחשוד, ששוהה במעצר בית עם איזוק, הרגיש משועמם והחליט 'לעבוד על אנשים'. הוא חייג לנער בן ה-17 עם אפליקציה עם הקלטות בסגנון של 'שלום, מה שלומך' וכדומה, שנותנות לצד השני תחושה שיש מישהו מהצד השני, ולוקח זמן עד שמבינים שזו בעצם הקלטה ולא אדם אמיתי", הסביר קדוש. "אז הנער התחיל לקלל את האפליקציה. החשוד לקח את זה מאוד קשה, הזדהה בפני הנער ואמר לו להגיע אליו ולדבר, שאל אותו למה קילל אותו ואיים שאם לא יגיעו הוא ישרוף רכבים".
אופיר קדוש רפ"ק אופיר קדוש צילום: דוברות מחוז צפון
הנער המבוהל ביקש משני חבריו להגיע איתו לפגישה, וכשהגיעו יחד, החשוד העניק להם תחושה שהם לקראת סולחה והכל מסתדר. אז, ביקש מהנער להגיע איתו לחצר, ושם התנפל עליו עם סכין ודקר אותו בכתף, בגב וביד.
רפ"ק קדוש סיכם: "הנער כמעט שילם בחייו בגלל שקילל את האפליקציה הזו, רק בנס הדקירות לא הסתיימו ברצח".