תושב אור עקיבא, צעיר בן 25, נורה לפנות בוקר (שבת) ברחוב בעיר ונפצע באורח אנוש. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הלל יפה בחדרה, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה. מדובר באדם שמוכר לחוקרים, ולפי החשד הראשוני הירי אירע בשל סכסוך בין עבריינים.
1 צפייה בגלריה
זירת הירי באור עקיבא
זירת הירי באור עקיבא
זירת הירי באור עקיבא, הבוקר
(צילום: באדיבות המשטרה)
ממד"א נמסר כי הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 בשעה 05:00, ואז דווח על פצוע מ"אירוע אלימות" ברחוב יחיאל וייסברג בעיר. פרמדיקית מד"א ציפי פליסקין סיפרה: "הפצוע שכב מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי".
הירי הבוקר אירע שעות אחדות אחרי אירוע נוסף שבו מעורבים לפי החשד עבריינים: שני גברים כבני 30 נהרגו הלילה בפיצוץ במכונית בכפר דהמש שליד רמלה ולוד. אדם נוסף, בן גילם, נפצע באורח בינוני. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא עם פגיעות בגפיים ובחזה. במשטרה מעריכים כי מדובר ב"תאונת עבודה" של עבריינים, ושמטען חבלה או מטענים התפוצצו ברכבם לפני שהספיקו להשתמש בהם.עם זאת, כל כיווני החקירה עדיין נבדקים.