חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) סיפר בריאיון לאולפן ynet כי ביקש מילדיו להישאר בבית בגלל "ההפקרות המוחלטת של הממשלה", לדבריו. הוא טען כי ראש הממשלה נפתלי בנט נכשל ומהמר על חיי האזרחים. "הממשלה שולחת את כל אזרחי ישראל להדבקת עדר, אני מעדיף לשמור על הילדים בבית, שלא ילכו כמה ימים, עד שנצליח להתגבר על הגל הזה, איכשהו. עם הממשלה המופקרת הזאת, זה לא יהיה להתגבר, אלא להיכנע לגל פשוט", אמר.
הוא אמר כי בנט, כשהיה באופוזיציה, הטיף לממשלה בראשות בנימין נתניהו: "אנחנו ידענו להתמודד והוא הטיף לנו, למרות שאנחנו התמודדנו כשלא היו חיסוני קורונה בכלל, גם דאגנו מבחינה כלכלית לאזרחים, את מה שהממשלה הזו לא עושה. אזרחי ישראל לא מעניינים אותם ומה שהם עושים זו פשוט הפקרות, זה מחדל שמעולם לא היה כמותו".
3 צפייה בגלריה
ח"כ שלמה קרעי
ח"כ שלמה קרעי
ביקש מילדיו להישאר בבית. ח"כ קרעי
(צילום: אבי מועלם)
3 צפייה בגלריה
"מהמר על החיים שלנו". קרעי על בנט
"מהמר על החיים שלנו". קרעי על בנט
"מהמר על החיים שלנו". קרעי על בנט
(צילום: רויטרס, shutterstock)
3 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
"אנשים קורסים - והוא אומר 'הכל בסדר'". ליברמן
(צילום: עמית שאבי)
קרעי המשיך: "בנט צריך ללכת הביתה, הוא מהמר על החיים שלנו, ממש ככה. מה זה 'מהמר' - הוא פשוט נכשל. הוא אומר 'אני לא מסוגל להתמודד'". לדבריו, "את ההשפעות ארוכות הטווח שיהיו בילדים שאף אחד עדיין לא יודע, בילדים, לצעירים, זו פשוט הפקרות מוחלטת".
- מה נתניהו היה עושה אחרת? "מעולם לא חשבנו לומר 'אין לנו ברירה, לא נבדוק, לא ניתן לכם אפילו בדיקות', אתם אפילו לא מנטרים את אזרחי ישראל החולים, הם אומרים 'תיבדקו בבית'. מי שיבדוק – יבדוק, מי שלא יבדוק – לא יבדוק. אף אחד לא יודע באמת כמה מאומתים יש לנו היום, פשוט החליטו להתנער ולהגיד 'אנחנו לא הממשלה שלכם, אתם תסדרו לבד', אלו דברים שאנחנו לא העזנו לעשות".
- מה אתה אומר על האמירות של שר האוצר ליברמן? "אני לא יודע איפה שר האוצר הזה מסתובב, שיבוא לקניון, לגראנד קניון בבאר שבע, שיבוא לקניונים ברחובות שהייתי אתמול, שיבוא למרכזי בילוי, אין אנשים, עסקים קורסים, אנשים אומרים 'אנחנו לא נשרוד את החודש'. לאזרחי ישראל הוא בטח לא דואג, הדבר הזה הוא חוצפה ממדרגה ראשונה. יש גל תחלואה כזה עצום שמשתולל, אנשים מתחבאים בבית, אנשים בבידודים והוא אומר 'הכל בסדר, הכל תקין'? שיילך לבדיקה לראות אם הוא מחובר למציאות".