1 צפייה בגלריה
חמודי, הותקף בחיפה על רקע נטייתו המינית
חמודי, הותקף בחיפה על רקע נטייתו המינית
"לא מתבייש במי שאני". חמודי
(צילום: האגודה למען הלהט"ב)
חמודי, בן 21 מחיפה, הותקף בימים האחרונים מחוץ לסניף ארומה בעיר לאחר שאחד העובדים, לטענתו, זיהה אותו מסרטונים שפרסם ברשת החברתית טיקטוק. "הוא ראה אותי מתוך הסניף יצא מהדלת האחרוית והתחיל לתקוף אותי מילולית ולקלל אותי", אמר הצעיר. "זאת הייתה תקיפה שאיש לא צריך לעבור. אני הומו, ערבי, וגאה במי שאני".
יחד עם האגודה למען הלהט"ב התלונן חמודי במשטרה. הוא סיפר כי אחיו של העובד, שעובד גם הוא בסניף, רץ לעברם וניסה להפריד. "אני חושש לצאת מהבית מאז, כי אני מפחד להיתקל באנשים שיתקפו אותי", אמר. "חשוב לי לדבר על זה כדי שאנשים ידעו שהשנאה ללהט"בים עוד קיימת, והמציאות היא אלימה וקשה לפעמים".
מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, רן שלהבי, אמר לאחר הגשת התלונה כי "מצופה מרשת ארומה לפטר עוד היום את התוקף. כל תגובה אחרת- אינה מתקבלת על הדעת. אנחנו קוראים וקוראות למשטרה למצות את הדין המלא עם התוקף ולשים תמרור אדום לאלימות והשנאה שלהט"ב חווים בכל יום ושעה. אנחנו מבקשים גם היום מכל מי שחווה מקרה להטבופובי לפנות למרכז הדיווח של האגודה ולא להישאר עם זה לבד".
ברשת ארומה מסרו בתגובה כי "במקביל לבדיקת המשטרה, אנו לומדים את המקרה ומבררים את העובדות לעומק ונפעל בהתאם למסקנות. הרשת מבקשת להבהיר כי היא מגנה באופן חד משמעי כל התבטאות הפוגעת בקהילת הלהט"ב".