ציפי צייגרמן, תושבת מונטריאול שהייתה עדת ראייה לירי ברובע קוט-דה-נז' בעיר, סיפרה לאולפן ynet כי התושבים מרגישים "חשש ופחד". היא הוסיפה: "עד שלא נדע אם זה היה מכוון כלפינו, זה נורא מפחיד. לא מקבלים מענה, ניסינו לפנות לכל מי שיכולנו, אטומים! היינו נצורים בבתים במשך שש שעות, לא נתנו לנו לצאת, הרחובות סגורים עד עכשיו, הכבישים סגורים. הזוי". על האזרח הישראל מיכאל מזרחי שנהרג באירוע סיפרה צייגרמן: "לא נותנים לאף אחד להתקרב אליו, לא לטפל בגופה, לא לקבורה. זה באמת עצוב. הבן שלו שבור".




