שוטר שהגיע אתמול (שישי) לפיזור חתונה ביישוב מג'ד אל-כרום שבגליל ככל הנראה בשל הקמת רעש - תועד כשהוא שולף M-16 מול אזרחים, צועק - ותוקף את העיתונאי הוותיק מבדא פרחאת. בעקבות התיעוד הוחלט להשעות את השוטר מתפקידו ולהעבירו לתפקיד אחר.
פרחאת, המשדר ברדיו א-שמס וכותב בכלי תקשורת נוספים, היה במקום כדי לסקר את הגעת השוטרים וצילם אותם. אחד מהם תפס את הטלפון - העיף אותו מידיו ושבר אותו. פרחאת עצמו נפגע גם הוא - וטופל במשך כמה שעות בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
הכתב מבדא פרחאת תושב מג'ד אל כרום הותקף  בשעות הלילה על ידי שוטר בזמן שסיקר אירוע בכפרו
הכתב מבדא פרחאת תושב מג'ד אל כרום הותקף  בשעות הלילה על ידי שוטר בזמן שסיקר אירוע בכפרו
השוטר יוצא עם הנשק מהניידת
"השוטר התחיל לצעוק עליי ולאיים בנשק", סיפר פרחאת ל-ynet. "אני כתב שטח כבר שנים רבות ומחזיק בתעודת עיתונאי. לא הפרעתי לאף אחד אבל השוטר בחר לפעול באלימות וחצה את כל הקווים האדומים. לא ציפיתי שזה יקרה לי, זה חמור מאוד. אדם כזה צריך להיות בכלא, ולא במשטרה". פרחאת ציין כי הוא העביר את הלילה בבית החולים ומתכנן להגיש תלונה נגד השוטר. "אני לא הולך לעבור על זה בשתיקה, מקווה שהמשטרה תפעל נגד השוטר".
עיתונאים מהחברה הערבית פנו למשטרה כדי לחקור את התקרית וקראו להשעות את השוטר מתפקידו. "אין שום סמכות לשוטר להתנהג ככה מול עיתונאי. אם זו הדרך שבה הוא פועל מול עיתונאים - כיצד ינהג עם אזרחים?".
במשטרה מסרו בתגובה כי "במוקד 100 התקבלו תלונות על רעש חריג באופן יוצא דופן שמגיע מחתונה במג'ד אל-כרום ומפריע לכל תושבי האזור. שוטרי התחנה המקומית הגיעו למתחם בו התקיימה החתונה, והחלו לחפש את בעל המתחם, תוך כדי שמספר צעירים החלו להתקהל סביבם ולהפריע להם בביצוע תפקידם ובניסיונות לאתר את בעל המתחם כדי שינמיך את הרעש.
"שוטרי משטרת ישראל נדרשים להתמודד עם מצבים מורכבים במגע עם אזרחים שלעיתים עלולים לגלוש במהירות לאלימות מצד האזרחים ולהביא להסלמת הארוע. חרף האמור במקרה זה לאחר בדיקה ראשונית וצפייה בסרטונים שהופצו הוחלט להעביר את השוטר מתפקידו הנוכחי עד לבחינת תפקודו על ידי הגורמים המוסמכים".