ארגון המחאה נגד המהפכה המשפטית, "כוח קפלן", מקיים הערב (חמישי) הפגנות ברחבי המדינה, בדרישה מהממשלה לקבוע תאריך מוסכם לבחירות. מדובר בפעם הראשונה שבה הארגון מפגין מאז 7 באוקטובר.
במסגרת המחאה חסמו מפגינים לזמן קצר את כביש החוף באזור הרצליה, והניפו שלטים עם הכיתוב "בני, גדי, זה עליכם. בחירות עכשיו". עשרות מפגינים נוספים הגיעו לעיר כדי למחות מול ביתו של ח"כ יולי אדלשטיין.


מלבד הרצליה, הגיעו מפגינים למחות מול בתים כמה שרים וחברי כנסת מהקואליציה. לרעננה הגיעו כ-200 בני אדם להפגין מול ביתו של ח"כ דני דנון, לנתניה הגיעו עשרות למחות מול ביתו של ח"כ אלי דלל, בהוד השרון הפגינו עשרות ליד ביתו של שר החינוך יואב קיש, בירושלים מחו עשרות סמוך לביתו של שר הכלכלה ניר ברקת ולחיפה הגיעו עשרות מפגינים נוספים כדי למחות מול ביתו של ח"כ אריאל קלנר.
מפגינים הגיעו גם לביתו של שר הביטחון יואב גלנט בעמיקם שליד זכרון יעקב.
מול ביתו של ח"כ אופיר אקוניס בתל אביב אמרו מוחים כי "החטופים בעזה יותר מידי ימים", וליד ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין קראו מפגינים ללוין ולחברי קואליציה אחרים להתפטר.
3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד הממשלה בהרצליה
הפגנה נגד הממשלה בהרצליה
"רק מאבק יביא בחירות". החסימה בכביש החוף
(צילום: אסתר וינר אילוז Esther Wainer-Iluz)
3 צפייה בגלריה
מאות מפגינים ליד ביתו של ח"כ דני דנון ברעננה
מאות מפגינים ליד ביתו של ח"כ דני דנון ברעננה
מפגינים ליד ביתו של ח"כ דני דנון ברעננה
(צילום: יוסי ירון)
3 צפייה בגלריה
הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת יריב לוין
הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת יריב לוין
קראו ללוין להתפטר. מפגינים במודיעין
(צילום: חני ברוכין)
בהודעת המארגנים בשבוע שעבר, שבה הכריזו כי ישובו להפגין, נכתב כי "התנהלותם המופקרת של נתניהו ושותפיו הקיצונים אינה מאפשרת לעמוד עוד מנגד. במקום לדון ביום שאחרי הם רקדו בכנס הטרנספר, הם פוגעים בהישגי המלחמה ומונעים מצה"ל לנצח. במקום לתמוך במילואימניקים, במפונים ובשיקום העוטף הם מעבירים תקציב ביזה סקטוריאלי - 'מהמקפצה'. זו כבר לא ממשלת החירום שמנהלת את המדינה. זו ממשלת בן גביר על מלא שמחרבת את היחסים עם ארה"ב ומפקירה את החטופים, תוך כדי כך שהיא מנהלת קמפיין השחרה נגד בני משפחותיהם".
בעקבות דברים אלו, אמרו המארגנים כי זה "זמן להתעורר. כל יום נוסף שהממשלה הזו בשלטון הוא סכנה ברורה ומיידית לקיומה של מדינת ישראל. כולנו נדרשים כעת לנקוט עמדה ברורה ולהפעיל לחץ ציבורי על מנת להביא לתאריך מוסכם לבחירות".