ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל על דבריו של יו"ר ישר! גדי איזנקוט לנדב איל בריאיון ל"ידיעות אחרונות", שבו טען כי "לבנון הוא בית קברות פוליטי". נתניהו השיב לשאלת ynet: "אני זוכר מה אמרו איזנקוט ואחרים כשעמדנו עדיין בעזה. הם אמרו לעצור. עוד שהיינו בחאן יונס לא להיכנס לרפיח ולא לתפוס את ציר פילדלפי". נתניהו הוסיף: "אם צריך להיכנס ללבנון - נכנסים ללבנון. למי אכפת שזה בית קברות פוליטי?".