התפתחות בחקירתה של אם הפעוט שמת: שני מעורבים נוספים, בהם בן הזוג, נחקרו באזהרה בחשד לאי דיווח. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרה של האם החשודה בהתעללות והזנחה ב-5 ימים.
בדיון השני להארכת מעצרה של האם אמרו במשטרה שהחשד נגדה התחזק. האם, צעירה בת 27 מבאר שבע, חשודה בהתעללות פיזית ונפשית, הזנחת קטין ואי דיווח.
שני ילדיה הנוספים עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה כשהם סובלים מתת תזונה לאחר שהיו בסכנת חיים. המשטרה חקרה באזהרה את בן הזוג של האם בחשד להזנחת קטין ואי דיווח, שכן הוא גר עם הילדים והיה מעורב בטיפול בהם.
לאחר מכן שוחרר בן הזוג למעצר בית. לדברי המשטרה הוא לא הכחיש את החשדות המיוחסים לו. "בן הזוג נמצא רוב הזמן במילואים. לפי מה שהוא מסר בחקירה הוא רוב הזמן לא עם הילדים ולכן הוחלט לשחררו".
הסנגורית של החשודה ביקשה לשחרר אותה להלוויה של בנה הפעוט. "החשודה סובלת מחרדות ולא ישנה בלילה. זו אם אבלה". בית המשפט התיר לאם לצאת להלוויית בנה בליווי משטרתי והאריך את מעצרה ב-5 ימים.
האם אמרה בדיון הקודם בשבוע שעבר כי "הילד דפק את הראש בקיר. אני בעצמי ילדה. אני בת 27. בחיים לא נעצרתי. יש לי שלושה ילדים. הגדול בן 5 ואחריו ילדה בת 4. שניהם הולכים לגנים. דבר לא חסר להם. המקרר תמיד מלא". בדיון הקודם אמר נציג המשטרה כי "מעטים התיקים שבאמת מזעזעים אותנו. כזה הוא התיק הזה. מעטים התיקים שהמסוכנות פשוט זועקת מתוך התיק".