כטב"מ התפוצץ אחר הצהריים (חמישי) בחצר בית ספר באילת. לא היו נפגעים באירוע, אך צעיר אחד פונה לטיפול לאחר שאיפת עשן ו-5 אנשים לקו בחרדה. מהפיצוץ נגרם נזק למבנה. כוחות הביטחון הגיעו למקום והאירוע נחקר, בין היתר נבדק גם חשד שמדובר באירוע ביטחוני. על פי דיווחים של עדי ראייה, לפני הפיצוץ נשמע רעש של רחפן. מערכת ההתראה בעיר לא הופעלה.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי מרחב אילת ובהם חבלני משטרה, פועלים ברגעים אלה בעיר אילת, בעקבות חשש לאירוע ביטחוני. כוחות המשטרה פרוסים ומבצעים חסימות ומכווינים את תנועת הרכבים לדרכים חלופיות". דובר צה"ל מסר כי "לפני זמן קצר פגע כלי טיס בלתי מאויש במבנה אזרחי בעיר אילת. זהות הכלי ופרטי האירוע בבדיקה".
בהמשך לאירוע הורה ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, לא לקיים היום (חמישי) כל פעילות חוגית אחר הצהריים בכל המסגרות כולל במתחם הנוער בטיילת ובמתחם הספורט הלילי בחוף הרויאל ביץ'.
בשעת הפיצוץ שהו במבנה התחתון בבית הספר צאלים 37 תלמידי צהרון (גן, א',ב') ו-6 תלמידי תקשורת שהתפנו מיידית למקלט ועם אישור פיקוד העורף יצאו התלמידים אל מחוץ לבית הספר, שם אספו אותם ההורים.

הכותרת
מי באמת אחראי להשיב את החטופים הביתה?
23:39
1 צפייה בגלריה
פיצוץ בחצר בית ספר באילת
פיצוץ בחצר בית ספר באילת
הנזק מהפיצוץ בחצר בית בספר באילת
מאז תחילת הלחימה נמצאים באילת עשרות אלפים שפונו מאזורי העימות. בעיר עצמה נשמעו בשבועות האחרונים מספר אזעקות בודדות בעיקר על רקע ניסיונות של החות'ים בתימן הנאמנים לאיראן לשגר טילים לעבר העיר הדרומית. עד כה הטילים יורטו והעיר עצמה לא נפגעה במהלך הלחימה.