2 צפייה בגלריה
צוותי החילוץ בזירה
צוותי החילוץ בזירה
צוותי החילוץ בזירת התאונה
(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל, תחנת אשדוד)
נהג משאית כבן 53 נהרג הלילה (בין שני לשלישי) בהתנגשות עם משאית נוספת בכביש 6, במקטע שבין מחלף קריית גת למחלף שורק. הנהג נלכד במשאית ונפצע באורח קשה מאוד - אך בתום מאמצי החילוץ נאלצו צוותי ההצלה לקבוע את מותו.
הדיווח על התאונה התקבל במרחב לכיש של מד"א בשעה 01:50. חובשים ופרמדיקים של מד"א, יחד עם כוח רפואה של צה"ל, טיפלו בנהג ההרוג. נסיבות התאונה עדיין לא ידועות.
החובש הבכיר מאיר אביבי, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה במעורבות שתי משאיות. הפצוע סבל מחבלות קשות בגופו ונלכד בתא הנהג. יחד עם כוח רפואה מוסק של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי תוך כדי פעולות החילוץ הממושכות והמורכבות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
2 צפייה בגלריה
צוותי החילוץ בזירה
צוותי החילוץ בזירה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
שוטרים הגיעו לזירת התאונה וחסמו את הכביש לתנועה, תוך הכוונת הנהגים לכביש 35. בנוסף, צוותי כיבוי שהוזעקו למקום החלו בפעולות חילוץ מורכבות כדי לפנות את ההרוג שנלכד.
מפקד המשמרת ממערך הכבאות, רב רשף מיכאל סנסורה, מסר כי האירוע היה מורכב מאוד והתרחש על ציר מרכזי. "לצערנו, האירוע נגמר עם הרוג בזירה", אמר סנסורה וציין כי העובדה שמדובר בתאונה בין שתי משאיות הפכה את הזירה למאוד מאתגרת.