2 צפייה בגלריה
מורן קייזר
מורן קייזר
הותירה אחריה ילדה בת 6. מורן קייזר שנרצחה בגרמניה
מורן קייזר, אזרחית ישראלית בת 39, נרצחה באכזריות בערב ראש השנה האזרחית בדיסלדורף שבגרמניה. הישראלית, אמא לילדה בת 6, נדקרה בשבת בסביבות השעה 21:30, על פי החשד על ידי בן זוגה (33) - אחרי שלפי הדיווחים בגרמניה פרץ ביניהם ויכוח.
הרצח אירע בבניין שבו מתגוררים אנשים שעוברים גמילה מהתמכרויות. השכנים הזעיקו את המשטרה, וצוות אמבולנס שהוזעק למקום קבע את מותה של קייזר בזירה. החשוד ברצח נעצר על ידי השוטרים בזירה והוקם צוות חקירה, נסיבות הרצח לא ברורות לגמרי.
קייזר התגוררה בעבר בכרמיאל, ובשנים האחרונות התגוררה בדיסלדורף - שם גם מתגוררת גם אמה. אחותה שולמית גנזיה שמתגוררת בחיפה סיפרה ל-ynet שהמשטרה דיווחה לאמא שבתה נרצחה ולא מסרה עוד פרטים. האחות סיפרה שאחותה לא עבדה ולמדה באוניברסיטה.
2 צפייה בגלריה
מורן קייזר
מורן קייזר
"אישה חיובית ומלאת שמחת חיים". מורן קייזר ובתה בכותל
"אני לא יודעת מה קרה שם אולי היא אמרה לו שהיא רוצה לעזוב אותו", הוסיפה האחות. "אמא שלי לא אהבה את הבחור הזה וחשבה שהוא מפוקפק כי לא עבד וגנב מחנויות. בדירה שלו גם היה כסף למרות שהוא לא עובד. ראינו דיווחים בכלי תקשורת בגרמניה שבזמן הרצח היו עוד אנשים בדירה. לא מבינה למה הם לא עצרו אותו".
האחות הוסיפה כי "היא הייתה אישה חיובית, מלאת שמחת חיים, שטותניקית. אהבה מאוד את הבת שלה ועשתה הכל בשבילה. היא רצתה תמיד לחזור ולגור לארץ אבל בגלל הבת שלה לא יכלה. אבא של הבת שלה מתגורר בגרמניה".