סגן ניצב איציק אלפסי פנה במכתב לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולמפכ"ל המשטרה דני לוי להשלים ללא דיחוי את מינויו לתפקיד דובר האגף חקירות ולמודיעין, אחרי שלדבריו בן גביר עיכב את המינוי "שלא כדין". אלפסי נשלח לקורס פיקוד ומטה אך כשסיים לא מונה לתפקיד, אליו נבחר על ידי סגל הפיקוד הארצי בשנת 2025.




