1 צפייה בגלריה
תחנת משטרה מטה מחוז צפוני בנצרת
תחנת משטרה מטה מחוז צפוני בנצרת
"החשודים שומרים על שתיקה, לא משתפים פעולה, ואף הכחישו את המיוחס להם". משטרת מחוז צפון
(צילום: גיל נחושתן)
מחלקת התביעות של המשטרה צפויה להגיש מחר (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד נער בן 16 מהגליל ואחיו הגדול, צעיר בן 19, בגין חבלה בנסיבות מחמירות. על פי החשד נגד השניים, הם תקפו ודקרו נער מכיתתו של האח הצעיר, שנפצע קשה ופונה לבית החולים פוריה בטבריה, שם כרתו לקורבן את הטחול.
המקרה אירע לפני כשלושה שבועות בעקבות סכסוך בין שני הנערים. לפי החשד, המריבה בין הצדדים התחילה בבית הספר התיכון בו הם לומדים והמשיכה מאוחר יותר בשיחות בווטסאפ. פקד עדי אוחנה, ראש משרד חקירות בתחנת משגב, סיפרה כי הסכסוך התפתח "סביב עניין פעוט" וכי לאחר התקיפה השניים נמלטו.
לדבריה, "אחד החשודים ביקש מהקורבן לצאת מחדר הכושר בו התאמן ולשוחח עמו. כשהוא לא שיתף פעולה המתינו לו האחים ביציאה ודקרו אותו בסכין. השניים היו במנוסה במשך שלושה שבועות ונעשו מאמצים רבים להביא אותם לחקירה".
הרכב באמצעותו ברחו החשודים, והיה שייך לאביהם, נתפס ונמצא בידי המשטרה. פקד אוחנה מסרה כי הם "עומתו עם הקורבן בחדר האשפוז שלו בבית החולים - אך שומרים על שתיקה, לא משתפים פעולה, ואף הכחישו את המיוחס להם". זאת למרות שהסגירו את עצמם לידי המשטרה, לאחר שזו חיפשה אותם בעסק של אביהם, עצרה אותו והגישה נגדו כתב אישום בגין העסקת שוהים בלתי חוקיים.
"מדובר במקרה חריג של נער שברח מהמשטרה בתחכום", אמרה פקד אוחנה. "השניים תכננו להותיר בקורבן מום, הוא יזדקק לטיפולים רפואיים כל חייו".
פורסם לראשונה: 23:38, 05.12.22