שופרסל חתמה על מזכר הבנות להקמת רשת SPAR ההולנדית בישראל ולמכירת המותג הפרטי שלה, שיתחרה במותג הפרטי של קרפור. ההסכם כפוף לאישור SPAR העולמית ואישור רשות התחרות. הכוונה היא לפתוח בישראל לפחות 10 סניפים בשלוש השנים הקרובות, ולמכור את מוצרי הרשת בבלעדיות בחנויות שופרסל בפורמטים שונים, בנוסף למכירתם בחנויות SPAR החדשות והעצמאיות. מנכ"ל קבוצת שופרסל, אורי וטרמן, מסר: "שופרסל בוחנת ומקדמת כמה מנועי צמיחה, אשר אחד מהם הוא שיתוף פעולה עם רשת בינלאומית. מוצרי SPAR העולמית ישווקו במחירים הוגנים ונמוכים משמעותית מהנהוג בישראל, ובכך יתרמו להוזלת יוקר המחייה בישראל".
(נווית זומר)