בר שם-אור ונטלי דדון משוחחים עם איילת גולדין

איילת גולדין, אחותו של הדר גולדין, קצין צה"ל שהוכרז כחלל צה"ל אחרי מבצע צוק איתן ברצועת עזה ב-2014, התייחסה היום (ה') למאבק להחזרת גופתו של טירן פרו, בן 18 שנהרג בתאונה בג'נין. "תהיו אמיצי לב כמו שראינו בעדה הדרוזית", היא אמרה ב-ynet radio.
בשיחה עם בר שם-אור ונטלי דדון כחלק מהתוכנית "ברשת" שתשודר בשבוע הבא, גולדין התרגשה ואף בכתה והזכירה כי "השיח הזה חייב להתעורר. משפחת פרו והעדה הדרוזית כולה הראתה את הערבות ההדדית ואת האומץ לב, ערכים של מדינת ישראל שהתאדו, שנעלמו".
1 צפייה בגלריה
איילת גולדין והדר ז"ל
איילת גולדין והדר ז"ל
איילת גולדין והדר ז"ל
(צילום: יובל חן, "ידיעות אחרונות")
היא הוסיפה: "שמעתי ברשתות מאתמול בבוקר שוב כשמדברים על הדר ועל אורון (שאול) אומרים "גופה", "גופה". אני לא מוכנה לשמוע את המילה הזאת בשיח. יש שם אחד לחייל צה"ל שיצא לא חזר, והמילה הזאת היא "חלל", מילה ישראלית שמדברת את הערך, שמדברת על החלל שנוצר, שמדברת על המחויבות של לחזור.
"מה זה 'גופה', גופה של כלב? גופה של מחבל? מה זו גופה? תהפכו את השיח, תחזירו את השיח לשאלה איפה הזכויות שלנו. ותאמינו לי, החברה הישראלית – שהיא כוללת גם את הדרוזים, שעומדים מאחורינו כבר שמונה שנים, תקום על הרגליים ברגע שהתקשורת תראה את הדרך והפוליטיקאים יראו לה את הדרך - היא תקום על הרגליים".
בכל שבוע בר שם-אור מארח ב"ברשת" את אושיות הרשת והמשפיענים שמספרים הכול על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי, שלישי ב-13:00 ב-ynet radio. התוכנית זמינה בכל זמן באפליקציות הפודקאסטים וב-ynet.