ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי התייחס הבוקר (שני) בריאיון ל-ynet Live למהפכה המשפטית, ואמר כי "המחנה הממלכתי עומד מאחורי הרצון להגיע לרפורמה משפטית מוסכמת, מתוך הבנה שנדרשת רפורמה ושדבר כל כך מהותי עושים בהסכמות רחבות". בינתיים, ח"כ טלי גוטליב מהליכוד התייחסה לחקיקה, וציינה ב-ynet Live כי לדעתה היא לא תמשיך לאחר הפגרה: "זו החלטה של נתניהו לסגת מהרפורמה".
עם זאת, גוטליב ציינה כי "ככל שזה תלוי בי כל פנייה למפלגת יש עתיד היא התבזות. האצבע שלי לא תתרומם לעולם בשום קשר עם יאיר לפיד". היא הוסיפה כי "עצם העובדה שבזמן שאני מחוקקת את חוק הסבירות יש התכתבות עם יאיר לפיד ורצון להגיע להבנות עם מי שמעודד את המחאה וחותר תחתינו - אותי זה מבזה". כהנא אמר עוד כי במחנה הממלכתי חותרים להגיע להסכמות, והסביר: "אם אנחנו נרגיש שיהיה רגע שבו תהיה מחלוקת שמונעת הגעה להסכמות - אנחנו נדע להגיע להסכמות".
1 צפייה בגלריה
הועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה, טלי גוטליב
הועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה, טלי גוטליב
גוטליב וכהנא
(צילום: אלכס קולומויסקי, יואב דודקביץ)

גם ח"כ אביחי בוארון מהליכוד התייחס ב-ynet Live לחקיקה, וציין כי "רוב אם לא כל חברי הליכוד מצדדים בהסכמה רחבה, וחושבים ומאמינים שצריך לעשות הכל כדי להגיע להסכמה רחבה. השאלה אם הופכים את ההסכמה לתנאי בל יעבור, או שלא".
לדברי בוארון, "אם אתה אומר שאתה מתנה בהסכמה, בעצם שיחקת לידי עמיתך למשא ומתן, ובעצם הודעת עוד קודם פתיחת המשא ומתן שאתה לא יכול לזוז בלעדיו. זה לא נכון. לכן, הסיפור הזה של התניה של המשא ומתן או של כל התהליך בהסכמה הוא לא נכון. אגב, באמת ובתמים כולנו צריכים לעשות הכל כדי לבוא לידי הסכמה".

ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית הצטרף לדברים, והסביר בריאיון ל-ynet Live כי "רוב מוחלט של הציבור רוצה את אותו הדבר - הוא רוצה שנתקן את מערכת המשפט, והוא רוצה שנעשה את זה בהסכמה. והוא בעיקר רוצה שנצליח, הפוליטיקאים, לשבת לדבר ולמצוא את המכנה המשותף". טל הוסיף כי "אף אחד מאיתנו לא רוצה כאן מדינת הלכה או דיקטטורה, ואף אחד מאיתנו לא מתכנן שהבן של בנימין נתניהו יהפוך לראש ממשלה בירושה".
בינתיים, ח"כ סימון דוידסון מיש עתיד אמר ל-ynet Live כי "נתניהו לא באירוע. אין לנו ראש ממשלה שמנהל - בן גביר ולוין מנהלים אותו". לדבריו, "בליכוד גם מבינים שהם הלכו צעד אחד יותר מדי. אני בטוח שיש שם שישה חברי כנסת שלא היו מצביעים ככה שוב (על ביטול עילת הסבירות, ש"כ וי"ש). אם ההצבעה הייתה מאחורי פרגוד היא לא הייתה עוברת".