שני הרוגים בכבישים תוך שעות ספורות: נהג משאית נהרג היום (ג') בצהריים בכביש 375 שבאזור ירושלים, כשעה וחצי לפני כן נקבע מותו של רוכב אופנוע שהחליק בצומת יהוד. בכך עלה מספר הקורבנות בדרכים מתחילת השנה ל-325 בני אדם.
בשעה 14:00 דווח למד״א במרחב ירושלים על משאית שהתהפכה ופגעה ברכב מסחרי בכביש 375 לכיוון עמק האלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג, רזק אלשויף בן 38 מרהט. הנוסע שישב לידו נפצע קל וטופל במקום. בעקבות התאונה נחסם כביש 375 בין היישוב צור הדסה לבית שמש.
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 375
זירת תאונת הדרכים בכביש 375
התאונה ליד ירושלים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
3 צפייה בגלריה
רזק אלשוי, ההרוג בתאונה
רזק אלשוי, ההרוג בתאונה
נהג המשאית שנהרג, רזק אלשוי
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אלחנן גיגי סיפר: "נהג המשאית שכב מחוסר הכרה על הכביש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. אדם נוסף, שישב במושב ליד הנהג, נפצע באורח קל וטופל במקום".
מוקדם יותר נהרג רוכב אופנוע בשנות השלושים לחייו בצומת יהוד, לאחר שככל הנראה החליק בזמן נסיעתו. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר תוך פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.
חובש רפואת חירום במד"א מאיר שלו סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש מעורפל הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהחליק במהלך הרכיבה. הענקנו לו טיפול רפואי בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב". בתאונה היה מעורב גם רכב פרטי, המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות.
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בצומת יהוד
זירת תאונת הדרכים בצומת יהוד
התאונה הקטלנית בצומת יהוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

שתי התאונות הקטלניות העלו את מספר ההרוגים בכבישי ישראל בשנת 2021 ל-325. מדובר בעשרים הרוגים יותר מספר ההרוגים בכבישים בכל השנה שעברה, שנת הקורונה. מספר זה אף גבוה ממספר ההרוגים ב-2018, אך נמוך מב-2019, אז נהרגו בכבישים 355 איש. האופנוען שנהרג היום הוא הרוכב ה-81 שנהרג בכבישים מתחילת השנה. ב-2021 נהרגו גם 84 שני בני אדם בתאונות שבהן היו מעורבות כלי רכב כבדים.
אתמול נהג בן 83 איבד שליטה והתנגש בחלון ראווה של סניף רשת "ביתילי" בחוצות המפרץ שבקריות. למרבה המזל, במקרה זה לא היו הרוגים - אלא רק שני לקוחות מבוגרים שנפצעו באורח קל.
רפי בן חמו מנהל הסניף סיפר באולפן ynet כי "במקום ללחוץ על ברקס הנהג לחץ על גז. כמה שניות לפני נכנסו זוג מבוגרים. הרכב נכנס בשמשה ובחזית הקדמית של החנות והעיף את שני המבוגרים כמה מטרים קדימה. בנס האירוע נגמר כפי שהוא נגמר".