הנער בן ה-16 החשוד שרצח אתמול (יום א') את מוחמד עמאש קדורה (34) בג'סר א-זרקא יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה. בינתיים הגיעו רבים מתושבי היישוב לנחם את משפחתו של הקורבן. "רצחו את אחד האנשים הטובים בכפר", אמרו כמה מהם בכניסה, "ועשו את זה בדם קר".
עמאש הוא קורבן הרצח החמישי בחברה הערבית בשבועיים וחצי מאז החלה שנת 2022. אביו כמיס עמאש אמר ל-ynet: "איבדנו בן יקר ואבא לארבעה ילדים, הקטן בהם נולד רק לפני שלושה חודשים. הבן שלי לא מעורב בשום סכסוך. כל מה שהוא רצה לעשות זה להרגיע את הרוחות בקטטה, אבל זה עלה לו בחייו. עכשיו אשתו וילדיו נשארו לבד. די לרציחות ולאלימות. לא יכול להיות שכל יום אנחנו מאבדים אנשים. אולי מחר ירצחו אותי".
2 צפייה בגלריה
 מוחמד עמאש קדורה. "בדם קר"
 מוחמד עמאש קדורה. "בדם קר"
מוחמד עמאש קדורה. "בדם קר"
2 צפייה בגלריה
 זירת הרצח בג'סר א-זרקא, אמש
 זירת הרצח בג'סר א-זרקא, אמש
זירת הרצח בג'סר א-זרקא, אמש
אתמול שהה עמאש בביתו כששמע צעקות מבחוץ. הוא יצא החוצה שם הבחין בצעירים מתקוטטים, וכשניסה להפריד ביניהם – דקר אותו הקטין למוות. על פי הדיווחים, הדוקר שהה קודם לכן בבית ארוסתו הנמצא בסמוך.
סידקי עמאש, דודו של הנרצח, הוסיף: "הלב נקרע. אני עדיין לא מעכל שהוא איננו. חשבתי שטעו בשם או בזיהוי. מוחמד לא היה מוכן לפגוע באף אדם. הוא היה אדם מחויך ושמח. צריכים להחמיר בעונשים נגד כל מי שמשתמש באלימות".