1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
קרב סוחרי סמים ליד ‏גן ילדים כמעט הסתיים ברצח: בתום חקירת המשטרה, צפויה מחר (יום שני) הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד צעיר מלוד בחשד לניסיון רצח של תושב הפזורה הבדואית בדרום, על רקע סכסוך שליטה בסחר בסמים בתל אביב.
המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לניסיון רצח שאירע ברחוב השרון בת"א בסמוך למגרש משחקים בו שהו באותה עת ילדים קטנים. מחקירת המשטרה עולה כי על רקע סכסוך שליטה בסחר בסמים בין המעורבים, הגיע חשוד אלמוני רכוב על קורקינט וירה מספר רב של כדורים לעבר רכב הקורבן ולאחר מכן נמלט מהמקום.
על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהירי פונה הקורבן - תושב הפזורה בדרום בשנות ה-30 לחייו - עם פצעי ירי במצב בינוני עד קשה למרכז הרפואי איכילוב בעיר.
בתוך כך, חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב יפתח ניהלו חקירה אינטנסיבית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים במהלכה אספו ראיות, גבו עדויות וביצעו חקירה פורנזית לצד איסוף מצלמות האבטחה.
כאמור, עם התקדמות החקירה, חשפו החוקרים את זהותו של החשוד - תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, שנעצר לחקירה בחשד לניסיון רצח, בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.