פעילות מתוגברת של משטרת מחוז צפון בנצרת ובדיר חנא, על רקע רצף של מקרי ירי: רק ביומיים האחרונים נפצעו מירי בדיר חנא שלושה גברים, ובהם שוטר שהיה בפעילות מבצעית. מצבם של הפצועים בינוני עד קשה.

במבצע אמש של עשרות בלשים מתחנת נצרת ביחד עם לוחמי מג"ב נגד מתחמים המקושרים לעבריינים ולארגוני פשע נתפסו 11 כלי נשק ואמצעי לחימה נוספים. בין היתר אותרו רובי קלצ'ניקוב ו-M-16 וכן שמונה אקדחים. כמה חשודים ניסו להימלט, ונעצרו.
במקביל פשטו עשרות לוחמים ובלשים מתחנת משגב על מתחמי משפחות פשע בדיר חנא כחלק ממפקדת "דרך ארץ" שהוקמה לטיפול באלימות ובאירועי הירי.
2 צפייה בגלריה
אמצעי לחימה שנתפסו בדיר חנא ונצרת
אמצעי לחימה שנתפסו בדיר חנא ונצרת
רימוני רסס שנמצאו בפשיטה בנצרת
2 צפייה בגלריה
אמצעי לחימה שנתפסו בדיר חנא ונצרת
אמצעי לחימה שנתפסו בדיר חנא ונצרת
אמצעי לחימה שאותרו בפשיטות המשטרתיות
בסך הכול נעצרו שישה חשודים בנצרת, ושניים בדיר חנא. "אנחנו רוצים שהמשטרה תפעל ביד קשה נגד כל מי שמהווה סכנת חיים על התושבים", אמרו בדיר חנא.
במשטרה ציינו כי "פעילות זו מתווספת לתפיסה נוספת לפני כיומיים בנצרת, שבמהלכה נתפסו שני רימוני רסס תקניים ואקדח מסוג גלוק. מחוז צפון בפיקודו של ניצב שוקי תחאוכה פועל בעוצמה נגד ארגוני הפשיעה תוך שימוש בכוחות מגוונים, באמצעים מיוחדים ומודיעיניים. בתקופה האחרונה המחוז הצליח לפגוע בכנופיות ובארגונים. נמשיך לפעול על מנת לרסק את מחוללי הפשיעה".