במטה משפחות החטופים מביעים כעס על איש העסקים רמי לוי שמכר דיסקיות "מתחרות" לכאורה לדיסקיות שיצרו במטה המשפחות כחלק מהקריאה לשחרור יקיריהן - ושהפכו לאחד מסמלי המאבק שלהן. על הדיסקית שמוכר רמי לוי נכתב "ליבנו עם חיילי צה"ל בעזה - עם ישראל חי", בעוד על הדיסקית לשחרור החטופים נכתב "הלב שלנו שבוי בעזה".
3 צפייה בגלריה
דיסקית שנמכרת באתר רמי לוי למען חיילי צה"ל ושעוררה כעס מצד משפחות חטופים
דיסקית שנמכרת באתר רמי לוי למען חיילי צה"ל ושעוררה כעס מצד משפחות חטופים
רמי לוי והדיסקית שהוא מוכר, עם כיתוב למען החיילים
(צילום: אבי מועלם)
במטה מציינים כי ההכנסות ממכירת הדיסקיות למען החטופים - עלות כל דיסקית 30 שקלים - מסייעות במימון המאבק לשחרור החטופים. כאשר נודע למטה כי רמי לוי מתחרה לכאורה בדיסקיות שנמכרות ברשת - ושההכנסות מהן הולכות לכיסו האישי - הדבר עורר סערה, וללוי הועבר מסר מטעם המשפחות כי הוא פוגע במאבק להחזרת החטופים, אך לוי המשיך למכור את הדיסקיות.
חיים רובינשטיין, דובר המטה, אמר בשיחה עם ynet ו"ידיעות אחרונות": "100% מההכנסות ממכירת הדיסקיות מיועדות למאבק להחזרת היקרים שזמנם הולך ואוזל. הבחירה של רמי לוי לפגוע במאמץ של המשפחות להחזרת יקיריהן תמוהה. המשפחות מצפות מרמי לוי להודיע באופן חד וברור כי הוא מבין ששגה וכי הוא חוזר בו מההחלטה. המשפחות מזמינות את רמי לוי להצטרף יחד איתם למאבק להשבת היקרים. אין דבר יהודי יותר מאשר מצוות פדיון שבויים".
3 צפייה בגלריה
דיסקית להשבת החטופים
דיסקית להשבת החטופים
הדיסקיות למען החטופים, שעולות 30 שקלים וההכנסות ממכירתן מועברות למימון המאבק של מטה המשפחות
(צילום: זיו קורן)
3 צפייה בגלריה
דיסקית להשבת החטופים
דיסקית להשבת החטופים
(צילום: זיו קורן)
רמי לוי הגיב על הסערה ב-103FM, ואמר: "ליבי עם החטופים. לא התכוונתי להתחרות באף אחד ולא לקחת מאף אחד שום דבר. אני חושב שכל אחד צריך לענוד את שתי הדיסקיות. עשיתי את זה כדי לתמוך בחיילים. אם מישהו נפגע, אני מתנצל".
הדיסקית של רמי לוי, יצוין, מופיעה עדיין למכירה באתר האינטרנט שלו, במחיר הנחה של חמישה שקלים.