רועי התגייס לשירות מילואים כקצין ב-8200 מיד לאחר 7 באוקטובר. לאחר שהבין בתחילת נובמבר שהוא הולך להישאר במילואים זמן רב, הוא פנה לרשת מכוני הכושר הולמס פלייס בבקשה לבטל את המינוי ללא הצלחה - ועד לפניית ynet היום (חמישי) המשיך להיות מחויב.

ראשית, לפי ההתכתבות בין הצדדים, הוא ביקש להקפיא את המינוי וברשת הציעו לו לשלם "דמי הקפאה" של 85 שקל לכל שבועיים. כאשר הוא ציין שהוא במילואים, ענו לו מיד שיקפיאו לו את המינוי ללא עלות. לאחר כחודשיים הוא ראה שהוא עדיין מחויב על המינוי, ופנה בשנית. ציינו בפניו שאכן המינוי לא הוקפא ואף שינו את גרסתם. ציינו בפניו כי הוא נדרש להמשיך לשלם כרגיל דמי מינוי בשווי 320 שקל בחודש בתקופת המילואים, ורק לאחר שיסיים את השירות – הוא יקבל זמן נוסף, שווה ערך לימי המילואים, ללא עלות.
הקצין ציין בפניהם שמתכונת זו בעייתית משום שהוא בצו פתוח ולא נראה סיום שירות באופק, אז החליט לבקש לבטל במקום להקפיא. מהרשת אמרו שיחזרו אליו בתוך שלושה ימי עסקים – אולם לא התקבל מענה. לאחר שבוע רועי פנה פעם נוספת וביקש לבטל משום שעדיין ממשיכים לחייב אותו וסיפק טופס שירות מילואים פעיל. תשובת נציג הולמס פלייס הייתה: "יחזרו אליך בהקדם האפשרי" והפנייה נסגרה. לאחר ארבעה ימים שבהם לא חזרו אליו ושלושה חודשים מאז שפנה לראשונה, הוא פנה אליהם פעם נוספת וציינו בפניו כי הוא יוכל לבטל "בעלות מוזלת של 50 אחוז בדמי הביטול".
1 צפייה בגלריה
מסע ייסורים בדרך להקפאת המינוי
מסע ייסורים בדרך להקפאת המינוי
מסע ייסורים בדרך להקפאת המינוי
מהולמס פלייס נמסר בתגובה: "מדיניות הרשת היא להקפיא את המינוי, ללא עלות כמובן, לחיילי מילואים, בזמן אמת. מנהלת המועדון הסדירה את הנושא מול חבר המועדון לשביעות רצונו".
עם זאת, נכון למועד פרסום הכתבה, רועי אומר שאף על פי שנאמר לו כי הולמס פלייס תבטל את המינוי ללא עלות - עדיין לא התקיימה השיחה שתסיים את הסאגה.
"כמובן שהסיפור פה הוא גם כלכלי, אבל זה בעיקר היה מאוד מתסכל", אומר רועי ל-ynet. "כי מה שאני צריך זה שיבינו שאני במילואים ושיבואו לקראתי בזמן הזה. אני עובד קשה מאוד לטובת המצב, ובפועל יוצא שאני גם צריך לרדוף אחריהם.
"מלבד ההתכתבות, עשיתי איתם גם שיחות בטלפון והם לא היו קואופרטיביים. לא היה אכפת להם למרוח אותי. זה מעלה בי תסכול, שרק כי התקבלה פנייה מ-ynet הם דאגו לטפל בזה. אומנם פתרו את הבעיה ואני אמור להיות שמח, אבל המצב הוא הפוך. זה מתסכל ולא לעניין ההתנהלות הזאת.
"אני מתאמן שם כבר הרבה שנים ולא הייתי רוצה לחזור להתאמן שם כל עוד ככה מתנהגים למילואימניקים".