הותרו לפרסום פרטים חדשים על חקירת החשד לרצח, בעקבות איתור הגופה בבקעת הירדן: לפי הפרטים שהותרו לפרסום, היחידה המרכזית במחוז ש"י עצרה בביתו תושב תל אביב בן 25 בחשד לרצח, 48 שעות לאחר שנמצאה גופה שרופה במטעי תמרים בבקעה. היום גם אפשר לפרסם כי הנרצח הוא יאיר חדד, תושב רחובות בן 51, אב לשלושה ילדים.
מחקירת האירוע עולה כי החשוד וחדד ככל הנראה שהו יחדיו לילה לפני האירוע בטבריה. למחרת בבוקר הם נסעו ברכבו של החשוד לכיוון בקעת הירדן ובמהלך אותו היום על פי החשד נרצח חדד על ידי החשוד באמצעות דקירות. הרקע לרצח הוא פלילי.
2 צפייה בגלריה
יאיר חדד
יאיר חדד
הנרצח, יאיר חדד
2 צפייה בגלריה
הגופה שנמצאה בבקעת הירדן
הגופה שנמצאה בבקעת הירדן
מטע התמרים שבו נמצאה הגופה השרופה
לאחר מכן, תושב תל אביב החשוד ברצח הצית את הגופה, במטרה לטשטש ראיות. הבוקר הובא החשוד בשנית לבית המשפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך עד 3 באוגוסט. שמו של החשוד עדיין אסור בפרסום.
הדיווח על איתור גופה שרופה בבקעה התקבל ב-12 ביולי בשעות הערב. הגופה נמצאה על ידי פלסטינים, והמשטרה הפלסטינית העבירה אותה לידי משטרת ישראל. עם קבלת אותו דיווח הוזעקו למקום כוחות משטרה ושוטרי מז"פ ונפתחה חקירה בחשד לרצח.
מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של המחוז, וכעבור 48 שעות נעצר כאמור החשוד ברצח. מאז מעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים.