1 צפייה בגלריה
משפחתם של ההורים החשודים בבית משפט השלום פתח תקווה
משפחתם של ההורים החשודים בבית משפט השלום פתח תקווה
קרובי משפחתם של ההורים החשודים, בבית משפט השלום פתח תקווה
(צילום: רענן בן צור)
בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרם של ההורים מרחובות, שנעצרו אמש בחשד לרצח בנם התינוק, בן 6 שבועות. ההורים נעצרו לאחר שאובחן שבר בגולגולתו של התינוק.
על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום והדיון בהארכת מעצרם התנהל בדלתיים סגורות. להורים מיוחסת עבירה חמורה ביותר של רצח בנם התינוק, שאתמול פונה מביתם לבית החולים - שם אובחן שהוא סובל משבר בגולגולת ומותו נקבע במקום.
זוג ההורים הם בשנות ה-30 לחייהם, ויש להם ילדים נוספים. לבית משפט הגיעו גם בני משפחה שהיו מודאגים בעקבות מעצר הזוג. בני המשפחה נערכו גם לאירוח ילדיהם הנוספים של ההורים העצורים.
עו"ד רם אלוןעו''ד רן אלוןצילום: יריב כץ
עו"ד רן אלון שמייצג את האב מטעם הסנגוריה הציבורית מסר: "מדובר במקרה טרגי של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק. במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות".
עורך דין גל וולףעו''ד גל וולףצילום: שמוליק דודפור
עו"ד גל וולף שמייצג את האם מטעם הסנגוריה הציבורית מסר: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם".