גופותיהם של שבעה בני אדם נמצאו אתמול (יום ב') בבית במדינת אוקלהומה בארה"ב, שבו מתגורר אנס מורשע. שלוש מהגופות הן של אותו עבריין מין ושל שתי נערות מקומיות שהוגדרו נעדרות. לפי דיווחים של כלי התקשורת המקומיים, הגופות האחרות הן של בני משפחתו של האנס.
אייבי וובסטר (14) ובריטני ברואר (16) תכננו לבלות ביום ראשון עם טיפאני, בתו החורגת של האנס ג'סי מקפאדן (39), וללכת עמה לבריכה באזור העיירה הכפרית הנרייטה. הן היו אמורות לחזור הביתה בראשון אחר הצהריים, אך לא עשו זאת והקשר עמן נותק. בלילה שבין ראשון לשני, בסביבות 01:30, הן נצפו נוסעות עם מקפאדן ברכבו. הרשויות, שחיפשו את השתיים, החלו לחפש גם את מקפאדן.
1 צפייה בגלריה
אוקלהומה שבע גופות נמצאו בבית של עבריין מין בעיירה הנרייטה
אוקלהומה שבע גופות נמצאו בבית של עבריין מין בעיירה הנרייטה
בריטני ברואר, ג'סי מקפאדן ואייבי וובסטר. נראו יחד בשני לפנות בוקר
בשני אחר הצהריים נמצאו הגופות בביתו של מקפאדן, והרשויות הודיעו כי החיפושים הסתיימו. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי הגופות האחרות הן של רעייתו, של שני בניה ושל הבת טיפאני.
מקפאדן שוחרר מהכלא ב-2020. אתמול בבוקר הוא היה אמור לעמוד למשפט, על כך שבזמן שהיה בכלא הוא שלח לנערה הודעות טקסט בעלות אופי מיני והחזיק חומר פדופילי. אמה של אייבי, אחת הנערות שנמצאו מתות בביתו של מקפאדן, סיפרה כי היא לא הייתה מודעת לעברו של מקפאדן.
המשטרה בעיירה הנרייטה אמנם פתחה בחקירת רצח אחרי מציאת הגופות בביתו של עבריין המין, אך לפי שעה מסרבת למסור פרטים על נסיבות המוות של הנערות וחמשת בני המשפחה.
כ-6,000 איש מתגוררים בעיירה הנרייטה. היא נמצאת 145 ק"מ מזרחית לאוקלהומה סיטי.