הצעיר שנהרג אמש (שלישי) בתאונת הדרכים בכביש 4 סמוך לצומת מסובים הוא אוריאל מלכה, בן 24 מבת ים. איתו נהרגה שירה (גוג'אם) יתאיו, בת 19 מקריית אתא. אחותו של מלכה, ירדן, הציגה היום בסלון בית המשפחה את התכתבות הווטסאפ ביניהם מאתמול, שיחה רגילה בין אח ואחות, שהתבררה כאחרונה שלהם. "מה קורה חיים שלי? איך אתה?", היא כתבה לו בשעה 20:22. שעתיים אחר כך הוא השיב לה: טוב כפרה עלייך, איך את?". כמה דקות לאחר מכן, התברר, אוריאל כבר לא היה בין החיים. "פתאום הוא הפסיק לענות", סיפרה.
מלכה השתחרר לפני כמה שנים מהצבא ובתקופת הקורונה – שבה נדבק פעמיים בנגיף – הועסק בעיקר בעבודות מזדמנות. הוא עבר לגור בבית של חברו הטוב דור, יחד עם אימו אורלי, שהייתה עבורו אם נוספת.
4 צפייה בגלריה
 שירה גוג'אם יתאיו נהרגה הרוגה אוריאל מלכה שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 4
 שירה גוג'אם יתאיו נהרגה הרוגה אוריאל מלכה שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 4
קורבנות התאונה: אוריאל מלכה ושירה יתאיו
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
הודעה ששלח אוריאל לאחותו
הודעה ששלח אוריאל לאחותו
ההודעה האחרונה ששלח אוריאל לאחותו
(צילום: יריב כץ)
4 צפייה בגלריה
אוריאל מלכה עם בת הזוג עדן קטייב
אוריאל מלכה עם בת הזוג עדן קטייב
אוריאל מלכה עם בת הזוג עדן קטייב. "האישה שלי תהיה מלכה"
(באדיבות המשפחה)
אחיו, נתנאל מלכה, סיפר כיצד נודע למשפחה על התאונה: "אמא של דור, החבר שלו, התקשרה אליי וביקשה שנגיע מהר לבית חולים. כשהגענו לשם אמרו לנו שכבר לקחו אותם לאבו כביר".
האם אניטה מלכה נפגעה לפני כמה שנים בעצמה בתאונת דרכים, ומאז מתקשה ללכת. אוריאל הקפיד לסייע ולטפל בה מאז. "הייתי מעירה אותו בנשיקות, כמו שמעירים תינוק, מתקשרת אליו אחרי הצהריים", סיפרה. "עכשיו למי אתקשר? את מי אני אעיר? בשבת חגגתי יום הולדת ואמרתי לילדים לא לקנות לי מתנה, שרק יהיו בריאים ושלמים".
בהודעה ששלח לאמו ביום הולדתה כתב אוריאל: "אמא יקרה שלי, הכתר לראשי, שיהיה לך יום הולדת שמח. אני אוהב אותך המון. שיהיה לך מזל טוב, עד 120. שתחיי באושר ועושר בעזרת ה'. שהקדוש ברוך הוא ירפא אותך, ותקומי בבוקר אחד כאילו לעולם לא היו לך כאבים. שתצליחי בכל מעשה ידייך לעולמי עד ושכל משאלות ליבך יתגשמו".
4 צפייה בגלריה
אניטה מלכה מתאבלת על מותו של בנה אוריאל
אניטה מלכה מתאבלת על מותו של בנה אוריאל
האם אניטה מלכה. "החלום שלו היה שאהיה בריאה"
(צילום: יריב כץ)
על השיחה האחרונה איתו סיפרה אניטה: "דיברנו בערב והוא אמר לי שהוא עם דורי. הוא ודורי היו בלתי נפרדים. הם היו חברים ממש טובים. אני לא מאמינה שאני קוברת את הילד שלי. החלום שלו היה שאני אהיה בריאה ואעמוד על הרגליים. הוא רצה עבודה טובה וחתונה עם בת הזוג שלו בשנתיים האחרונות. הוא אמר שהוא לא יתחתן עד שלא ימצא עבודה כמו שצריך. הוא אמר: 'אני גדלתי בלי אבא, ואין מצב שהילדים שלי יגדלו בלי אבא. האישה שלי תהיה מלכה'".
בבית המשפחה נכחה גם בת זוגו של מלכה בשנתיים האחרונות, עדן קטייב (21). בת הזוג של אוריאל הגיעה עכשיו שסיפרה גם היא כיצד לאחר שראתה אותו למספר דקות בודדות שלשום כתבה לו הודעה קצרה. "רשמתי לו בערב תבוא תיקח את הבגדים שלך והוא לא ענה לי. בלילה אחותו ירדן התקשרה ואמרה לי שהוא עבר תאונה, נסעתי לתל השומר ובישרו לי את הבשורה, זה קרה עכשיו שתיכננו לעבור לגור יחד".
השניים הכירו דרך חברים משותפים במסיבה לפני שנתיים ומאז לא נפרדו. "הוא היה כל העולם שלי, החבר הכי טוב שלי. רצינו לטוס יחד, להקים בית להתחתן ולהביא ילדים. הוא רצה לעשות אותי מאושרת. בשבוע שעבר הוא רשם לי 'אני לא רוצה שתחסרי לי לעולם', ובסוף הוא חסר לי לכל החיים".