שתי תקריות אלימות הערב (יום ב') בין מתנחלים לפלסטינים דרומית לשכם. הפלסטינים מדווחים על שני פצועים ועל כלי רכב שהוצתו. כוחות הביטחון הגיעו למקום על מנת להרגיע את הרוחות. העימותים פרצו היום בשעות הצהרים, על רקע עבודות עפר שביצעו פלסטינים מהכפר מדמא במדרונות של היישוב יצהר, אשר כללו ניסיון לפרוץ דרך בסמוך ליישוב. תחילה התעמתו הפלסטינים עם קבוצת חיילים ובהמשך פרצו עימותים גם עם מתיישבים בסמוך לכפרים מדמא ועסירה אל-קיבליה.

בשעות הערב ירדו עשרות מתנחלים לכפרים מדמא, עסירה אל-קיבליה וחווארה. הם התקהלו, יידו אבנים ושרפו מבנים וכלי רכב. כוחות הביטחון שהוקפצו לאזור החזירו את השקט למקום. תושבים באזור אמרו כי הפלסטינים ניסו לסלול דרך באזור יצהר.
על-פי הדיווחים כ-20 מתנחלים ירדו מיצהר לעסירה אל-קיבליה. עוד דווח כי הם זרקו אבנים במקום. לאחר מכן התעמתו איתם עשרות פלסטינים, שיידו אבנים. בהמשך הוצתה משאית השייכת לפלסטיני.
1 צפייה בגלריה
 מתנחלים שרפו מספר רכבים של תושבי חווארה
 מתנחלים שרפו מספר רכבים של תושבי חווארה
משאית שהוצתה בחווארה
ראש מועצת הכפר עסירה אל-קיבליה, חאפז סאלח, אמר כי מתנחלים מיצהר תקפו את אזור מזרח הכפר. לדבריו צעיר כבן 20 נפצע בבטנו ונער בן 16 נפגע בידו. ככל הנראה מצבם מוגדר קל.
באירוע נוסף פרצו שני מתנחלים לבית של פלסטינים והציתו חלק ממנו. במקום התפתחו עימותים והושלכו מטעני צינור. כוח שהגיע למקום פיזר את המפגינים עם אמצעים לפיזור הפגנות.
בנוסף דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית וופא כי מתנחלים הציתו משאית בחווארה, דרומית לשכם.