אישה בת 56 נהרגה בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 60, סמוך לקריית ארבע. צוות מד"א ביצע עליה פעולות החייאה במקום, אך נאלץ לקבוע את מותה כעבור זמן קצר. בתאונה נפצעו עוד חמישה בני אדם באורח בינוני וקל - והם פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.
מצבם של שלושה מהם - גבר כבן 30 שסובל מחבלה רב מערכתית, צעיר כבן 20 עם חבלות בראש ובגפיים וצעירה כבת 18 עם חבלות - מוגדר בינוני. השניים הנוספים - גבר בן 42 עם חבלה בחזה וגבר כבן 30 עם חבלה בגפיים - נפצעו באורח קל-בינוני.
1 צפייה בגלריה
אילוס תאונה ירי אמבולנס לילה רוכב אופניים נפצע אנוש פגיעת רכב כביש 431 נס ציונה אמבולנס
אילוס תאונה ירי אמבולנס לילה רוכב אופניים נפצע אנוש פגיעת רכב כביש 431 נס ציונה אמבולנס
תאונה קטלנית סמוך לקריית ארבע. ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים התקבל בשעה 01:31 על "תאונה בין שני כלי רכב, בכביש 60 דרומית לצומת העוקפים, סמוך לקרית ארבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קובעים את מותה של אשה כבת 56, מטפלים ומפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק חמישה פצועים, בהם שלושה במצב בינוני ושני פצועים במצב קל עד בינוני".
פראמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי, שהגיעו לזירה, סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים, חלק מהפצועים היו ברכבים וחלקם בחוץ, באחד מהרכבים ראינו במושב האחורי אשה בת 56 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה". לדבריהם, הצעיר והצעירה נסעו ברכב יחד עם האישה שנהרגה: "הם היו בהכרה וסבלו מחבלות כשמצבם בינוני".
עוד סיפרו כי "שלושה מנוסעי הרכב השני היו בהכרה וסבלו גם הם מחבלות - מצבו של אחד מהם הוגדר בינוני עד קשה ומצבם של השניים הנוספים מוגדר קל עד בינוני. לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו את חמשת הפצועים לבתי החולים".