צעירה כבת 20, שנמצאת בהיריון מתקדם, נרצחה הבוקר (יום חמישי) בדקירות בשכונת רמות אשכול בלוד. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות, וכמה שעות לאחר מכן עדכנה על מעצר שני חשודים, אביה ואחיה של האישה, שמתגוררים בפזורה הבדואית ובלוד.
בתיעוד מהמקום נראה הדוקר מתנפל מאחור על הצעירה, כשלצידה צועדים עוברים ושבים, בהם גם בנה בן ה-5, ולצידם ילדים נוספים ואישה. הם ברחו מהמקום, בזמן שהדוקר המשיך במעשיו במשך כחצי דקה - ואחר כך נמלט במכונית עם נהג שאסף אותו.
2 צפייה בגלריה
אירוע דקירה בלוד
אירוע דקירה בלוד
מתוך התיעוד. דקר לעיני עוברים ושבים
2 צפייה בגלריה
אירוע דקירה בלוד
אירוע דקירה בלוד
זירת הרצח בלוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 08:05. צוותי מד"א פינו את האישה אל בית החולים שמיר-אסף הרופא כשהיא במצב אנוש, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מבית החולים נמסר כי "הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, בוצע ניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר - אך לצערנו, לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותם".
הפרמדיקים של מד"א, בני ג'וזף וליעד אגי, וחובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה סביב הפצועה, ששכבה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות חודרות בגופה. מיד הענקנו לה טיפול רפואי והתחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".
מטעם ארגון משפחות נרצחים ונרצחות נמסר: "הארגון מביע זעזוע עמוק מרצח האישה הצעירה בלוד ועוברה, ומבכה על כך שגם בימים קשים של התמודדות העם בישראל עם הטבח, ואובדן חיים של רבים מאוד, האלימות במשפחה ממשיכה להרים את ראשה". לרה צינמן, יו"ר הארגון, קוראת לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ליישם לאלתר את כל התוכניות המונחות על שולחנו למיגור הטרור האזרחי בכלל והטרור נגד נשים בפרט.