באיראן דיווחו כי יו"ר הפרלמנט מוחמד באקר קאליבאף ושר החוץ עבאס עראקצ'י נפגשו בעומאן עם הסולטן עומאן היית'ם בן טארק ודנו עמו בהסדרים לניהול מצר הורמוז.