גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג הלילה (בין שני לשלישי) בתאונת דרכים בכביש 40, לאחר שרכבו התהפך צפונית לצומת ביל"ו שליד רחובות, סמוך למחנה ביל"ו. אישה נוספת נפצעה באורח בינוני בתאונה.
3 צפייה בגלריה
גבר נהרג בהתהפכות רכב ליד רחובות
גבר נהרג בהתהפכות רכב ליד רחובות
הרכב שהתהפך בכביש 40
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 00:45. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותו של הגבר. האישה שנפצעה באורח בינוני, בשנות ה-30 לחייה, פונתה לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות.

"ראינו רכב פרטי הפוך על הגג, ומתוכו חולצה אישה כבת 30 בהכרה", סיפר פרמדיק מד"א שוהם בן צור. "נהג הרכב נלכד, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק ועם חבלת ראש. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ובסיוע רופא צבאי קבענו את מותו".
אתמול בצהריים נהרג ילד בן שש מפגיעת משאית בטון בהתנחלות עמנואל בשומרון. צוות מד"א פינה אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך הוא הגיע לשם ללא רוח חיים. הנהג הפוגע נמלט מהמקום, ואותר כעבור כשעה וחצי באתר בנייה סמוך למקום התאונה. לדבריו לא שם לב שפגע בילד, ולא הייתה לו כוונה להימלט מהמקום. הוא עוכב לחקירה, והחוקרים בודקים בין השאר את עברו התעבורתי. הוא הובא לזירת התאונה כדי לערוך שחזור.
3 צפייה בגלריה
 חני שפירא
 חני שפירא
חני שפירא. נהרגה אתמול בתאונת דרכים בדרום הר חברון
(צילום: משה מזרחי)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הפגע וברח
זירת תאונת הפגע וברח
שחזור התאונה בזירה בעמנואל
(צילום: אלישע בן קימון )
תאונת דרכים נוספת, בין שני כלי רכב, אירעה אתמול בצהריים בכביש 317 סמוך להתנחלות עשהאל שבדרום הר חברון. בתאונה נהרגה חני שפירא, מנהלת תחום הגיל הרך במועצה. היא הותירה בעל וארבעה ילדים. אישה נוספת נפצע באורח קשה בתאונה, וכן גבר ואישה נפצעו באורח בינוני.
שלשום נהג משאית כבן 50 נהרג בתאונת דרכים בכביש 79, לאחר שסטה מהמחלף ביציאה מנצרת לכיוון ציפורי והתהפך מהגשר על אי תנועה בכביש. שלוש שעות לאחר מכן, נהרג רוכב אופנוע כבן 20 בתאונת דרכים בכביש 446, סמוך לצומת שילת. פצוע נוסף שהיה איתו, כבן 20, פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר.