סרטון יוצא דופן שהגיע בימים האחרונים מסין מתעד את הרגע שבו פעוטה בת שנתיים נופלת מחלון הקומה החמישית, ונוחתת היישר אל ידיו של אזרח טוב שממתין לה על הקרקע ומצליח לתפוס אותה. האיש, שן דונג, מוגדר כעת גיבור לאומי בסין, אך מספר שהוא בקושי זוכר את פרטי האירוע: "תפסתי אותה פשוט מתוך אינסטינקט".
3 צפייה בגלריה
סין פעוטה בת שנתיים נפלה מ חלון קומה 5
סין פעוטה בת שנתיים נפלה מ חלון קומה 5
הנפילה והתפיסה בז'נג'יאנג. "לא זוכר אם נפגעתי"
האירוע התרחש במחוז ז'נג'יאנג ביום שלישי שעבר, ומאז זכה להמוני שיתופים ברשתות החברתיות, כולל מצד דובר משרד החוץ הסיני ז'או ליג'יאן, שנתן לו את הכותרת: "גיבורים בינינו".
בסרטון נראה שן בן ה-31, העובד בסניף בנק בצד השני של הרחוב, רץ עם אישה כלשהי לעבר הבניין כשבידיו טלפון, דקות אחרי שהחנה את מכוניתו בסמוך. כמה שניות לאחר מכן הוא נראה משליך את הטלפון על הקרקע ומושיט את ידיו לתפוס את הפעוטה, כך שהוא מונע ממנה לפגוע בקרקע. הפעוטה עצמה נפצעה באירוע באחת מרגליה ובראות ונלקחה לבית החולים, אבל מצבה טוב בסך הכול.
"אם להיות כנים, אני לא זוכר את הפרטים, אני לא זוכר אם נפגעתי בידיים או משהו, תפסתי אותה פשוט מתוך אינסטינקט", אמר שן לתקשורת בארצו. הוא העיד כי אחרי שנפלה מהחלון נחתה הפעוטה על גג מתכת ארבע קומות מתחת לחלון, וכך נבלמה מעט נפילתה. מיד אחר כך המשיכה בנפילה מהגג הזה, ושן תפס אותה לפני שתפגע בקרקע.