תושב נס ציונה (32) הואשם היום (ג') כי רצח את אחותו, לאחר שחשד בה שהיא גונבת ממנו קנאביס. כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, מייחס לו עבירת רצח בנסיבות מחמירות.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנס ציונה
זירת הרצח בנס ציונה
זירת הרצח בנס ציונה
(צילום: שרה חיים, תיעוד מבצעי מד"א)
מכתב האישום עולה כי בחודש שעבר הנאשם חשד באחותו שהיא גונבת ממנו קנאביס, שהוא רוכש לצריכה עצמית ולכן החליט לגרום למותה. כדי להוציא את התוכנית לפועל, הכין הנאשם תיק עם חוטי חשמל, דבק, נייר דבק ובדים שונים.
ב-20 בפברואר יצא הנאשם למטבח עם התיק, כשאחותו הייתה בגבה אליו. הוא חנק אותה, תוך שהיא מנסה להשתחרר ממנו. הנאשם לקח סכין מאחת ממגירות המטבח תוך שהוא מקלל אותה: "תפסיקי לשקר לי". האחות בתגובה זעקה לעזרת סבה, שמתגורר בקומה הראשונה בבית. היא הצליחה להשתחרר מאחיזתו ורצה לחדרה תוך שהוא רודף אחריה. השניים הגיעו לחדרה - שם הוא רצח אותה.
כשהנאשם הבחין שאחותו לא מראה עוד סימני התנגדות, עזב אותה בחדרה והלך לנעול את דלת הכניסה לדירה, בזמן שהסב התחנן שיפתחו לו את הדלת. הסב פנה לעזרה מדייר שהתגורר בקומת המרתף.

בהמשך, הנאשם חזר למטבח, לקח סכין נוספת, נכנס שוב לחדר השינה של אחותו כשהיא מוטלת על המיטה, ווידא שהיא ללא רוח חיים. לאחר מכן, עזב הנאשם את האחות שותת הדם, נכנס לחדר המקלחת שבחדרו, בלע כדורים עם אלכוהול התפשט מבגדיו והתיישב על רצפת חדר. במקביל, הדייר מקומת המרתף הצליח להיכנס אל הדירה הנעולה דרך אחד החלונות, אז הבחין בגופת האחות מוטלת על רצפת חדרה ודיווח לכוחות ההצלה.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים, ציינה עו"ד הילה צור מפרקליטות מחוז מרכז: "המשיב ביצע את הרצח באופן אכזרי, בקור רוח ולאחר תכנון... האכזריות שבמעשי המשיב והתכנון המדוקדק שקדם להם מצביעים על מסוכנותו הגבוהה לציבור".
עו"ד איתי שוחט, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר: "מדובר בטרגדיה משפחתית. האח שיתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו המשפטיים".