תיעוד התאונה בצומת חולון
(צילום: אנשי הדממה)

גבר כבן 40 נהרג אמש (שבת) בכביש 44, סמוך לחיבור בין מחלף חולון לכביש איילון, אחרי שרכב שאיבד שליטה עלה על המדרכה התנגש ברכב אחר וברמזור. במשטרה בודקים חשד שההרוג היה הולך רגל שנפגע מאחד הרכבים, ובמד"א אומרים כי כשאותר הוא לא היה באף אחד מהרכבים. אחת הפצועות, שהייתה ברכב הפוגע, סיפרה למד"א כי היה איתה ברכב עוד אדם אחד - שנפצע באורח קשה - ואילו ברכב הנוסף שנפגע לא היו נפגעים. בתיעוד שבפתח הכתבה לא ניתן לראות אם היה הולך רגל שנפגע בתאונה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: רכב נוסע, פוגע באדם ומתהפך
תיעוד: רכב נוסע, פוגע באדם ומתהפך
הרכב מאבד שליטה
(צילום: אנשי הדממה)
2 צפייה בגלריה
תיעוד: רכב נוסע, פוגע באדם ומתהפך
תיעוד: רכב נוסע, פוגע באדם ומתהפך
אחרי ההתנגשות
(צילום: אנשי הדממה)
פראמדיקים של מד"א שהוקפצו לזירה טיפלו בשלושה פצועים. ההרוג, שסבל מפגיעה רב-מערכתית, היה במצב אנוש - והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו. בנוסף, גבר כבן 30 פונה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים איכילוב, ואישה כבת 25 הועברה לבית החולים שיבא כשהיא במצב בינוני.
"הייתי ברחוב סמוך כשקיבלתי באפליקציית הכוננים של מד"א את הדיווח על הרכב ההפוך", אמר חובש רפואת חירום של מד"א אנואר שרקאוי. "אחד מהפצועים שכב מחוסר הכרה מתחת לחלקו האחורי של הרכב ושני הפצועים הנוספים היו לכודים בתוכו. בסיוע אזרחים חילצנו את הפצועים והתחלנו מיד בטיפול רפואי. הגבר שהיה לכוד מתחת לרכב פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש, ושני הפצועים הנוספים פונו בניידות טיפול נמרץ כשמצבם קשה ובינוני".
בוחני התנועה של מחוז תל אביב הגיעו למקום עם היוודע דבר התאונה והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
שנת 2022 אמנם רק התחילה, אבל זהו כבר האדם השני שנהרג בה בתאונות דרכים - אחרי שבמהלך הלילה נהרג צעיר בן 23 בהתנגשות בין שני כלי רכב בכניסה לעיר טייבה שבמשולש. שלושה צעירים בשנות ה-20 לחיים נפצעו באורח קשה בתאונה.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום
פורסם לראשונה: 21:34, 01.01.22