שגרירת לבנון בוושינגטון נדא מעווד חמאד, אמרה בטקס החתימה על הסכם המסגרת עם ישראל כי "זהו צעד ראשון בדרך להשבת ריבונותה של לבנון. צעד להבטחת הפסקת אש קבועה וסופית, שתאפשר לאזרחינו לשוב לאדמותיהם, ולאפשר לכל הלבנונים לחיות בשלום, בביטחון ובשגשוג. זו הייתה פגישה ארוכה וקשה. אנו מודים למארחים ולשתי המשלחות על שיתוף הפעולה במהלך השיחות".





