הבוקר (יום ה') נכנס לכלא חרמון שמעון עדיאל הדרי (המכונה עדי) לאחר שהורשע במעשה מגונה בילדה כבת 10. על פי כתב האישום, הדרי, בן 66 המתגורר בשכונת בית הכרם בירושלים, הבחין בקטינה ששיחקה מחוץ לבית כנסת בשכונה, קרא לה ונכנס עמה לבית הכנסת, שם הושיב אותה על ברכיו, סיפר לה סיפורים ולאחר זמן קצר ביצע בה מעשה מגונה. על הדרי נגזרו שנתיים מאסר וחצי.
אותה ילדה לא הייתה הקורבן היחיד שלו. ד', קרובת משפחתו שהיום היא בת 30, נפגעה ממנו גם כאשר הייתה בת 11. במשך שנים ארוכות היא לא סיפרה על מה שעשה לה, אך כאשר ראתה בכלי התקשורת לפני שנתיים שהוגשה נגדו תלונה החליטה להתלונן גם כן במשטרה.
"הייתי ילדה קטנה - אבל לא מדי", סיפרה ד' לאולפן ynet. "המשפחה שלי הייתה מאוד קשורה למשפחה שלו וזה לא היה חד-פעמי. הוא פגע בי מאוד בכל פעם שהגיע, וכל ביקור היה בין עשרה ימים לשבועיים". היא ציינה כי הפגיעה הייתה לא רק מינית - אלא גם נפשית. "הוא תמיד אמר שאני ילדה רעה ושהמוח שלי מעוות, וככה נוצרה גם ההאשמה (העצמית)", אמרה. "אני זוכרת את ספירת העבירות. הייתי ילדה חרדית קטנה - וזכרתי על כמה עבירות עברתי איתו. זאת הייתה התפיסה שלי במשך הרבה הרבה שנים".
1 צפייה בגלריה
עדיאל הדרי
עדיאל הדרי
עדיאל הדרי
ד' סיפרה כי רק כשחזר לישראל אחרי שנים בחו"ל היא הבינה שתצטרך לאזור אומץ כדי להתלונן. "זה מאוד קשה, אבל כשראיתי את התלונה זה עודד אותי. אחרי שהגשתי תלונה בפעם הראשונה היא נסגרה מחוסר ראיות, ואמרתי לעצמי שזה לא הגיוני. אחרי שנים של טיפול החלטתי שאני מסוגלת לעשות את זה רגע לפני ההתיישנות".
עו"ד שמעון אמיר, סנגורו של הדרי מסר בתגובה: "ההליך המשפטי של מרשי הסתיים זה מכבר. בית המשפט בפסק הדין מיקם את העבירה שיוחסה למרשי בתחתית מתחם הענישה כפי שניתן לראות בפסק הדין. לעניין הטענות בדבר הטרדת קרובת משפחתו בעבר, עסקינן בטענה חדשה שהועלתה שלא במסגרת תיק זה. בעניין זה לא הועבר כל חומר ראיות להגנה, כדי שתוכל לבחון את הדברים משפטית. לפיכך אין באפשרות ההגנה להתייחס לטענה דנן".