פרקליטות מחוז תל אביב תגיש מחר (שני) כתב אישום נגד יבגני אקמיולקוב (28) מראש העין, אליאב עזריה (24) מקריית מוצקין ודימה חרומוב (30) מחולון, החשודים בניסיון רצח של תושב בת ים (38) בביתו. על פי החשד, השלושה תכננו יחד לירות בקורבן בשל סכסוך עברייני. צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
בתיעוד נראים שני גברים נכנסים יחד לבניין, כאשר אחד מהם עוטה כפפות ומסתיר את האקדח בכיסו. הם דופקים על הדלת, ואחד החשודים שולף את האקדח ויורה שלוש פעמים. לאחר מכן הם נמלטים מהמקום.
1 צפייה בגלריה
צפו: תיעוד ניסיון הרצח של תושב בת ים
צפו: תיעוד ניסיון הרצח של תושב בת ים
אחד החשודים התחזה לבלש. מתוך תיעוד הירי
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי ממצאי חקירת היחידה המרכזית במחוז תל אביב, שפענחה את המקרה, המעורבים נערכו בדירת מסתור בחולון - שם ארגנו רכב, נשק וכובעים הדומים לאלו של בלשי המשטרה. אקמיולקוב ועזריה הגיעו אל ביתו של הקורבן ברחוב הנביאים בבת ים ודפקו על דלתו כשעזריה חבוש בכובע הבילוש. לאחר שפתח הקורבן את הדלת, ירה בו אקמיולקוב שלושה כדורים לעיני ילדיו.
עוד עולה מהחקירה כי השניים נמלטו לאחר הירי, נכנסו לרכב שהמתין להם במקום. חרומוב נהג לשטחים, שם נפטרו השלושה מהרכב ושבו לחולון ברכבים אחרים כדי לטשטש את עקבותיהם. מעצרם הוארך מעת לעת, ועם הגשת כתב האישום תוגש בקשה למעצר עד תום ההליכים.