נהג משאית כבן 40 נהרג הלילה (בין שבת לראשון) בהתהפכות המשאית שבה נהג בכביש 258 ליד צומת חתרורים הסמוך לערד.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 02:50. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה, מצאו את הנהג ללא סימני חיים, וקבעו את מותו.
רק אתמול נהרגה אישה בת 59 בתאונת דרכים בכביש 804, סמוך לעראבה שבגליל התחתון. בית החולים פוריה בטבריה, שם נקבע מותה של האישה, עדכן כי בתאונה נפצע גבר בשנות ה-60 לחייו באורח בינוני-קשה וצעיר בשנות ה-20 לחייו באורח קל-בינוני.
דקות לאחר מכן התקבל דיווח על תאונה קשה בדרך המכבים פינת יעקב פרימן שבראשון לציון, בה נפצע מפגיעת רכב רוכב קורקינט חשמלי, צעיר בשנות ה-20 לחייו, שמצבו מוגדר קשה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבצריפין, והוא סובל מחבלות בראש ובגפיים.
1 צפייה בגלריה
זירת תאונת האופנוע בראשון לציון
זירת תאונת האופנוע בראשון לציון
זירת תאונת האופנוע בראשון לציון, אמש
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אמש נפצע באורח קשה גם רוכב אופניים חשמליים כבן 30, לאחר שככל הנראה נפגע מרכב בכביש 471 סמוך למחלף שעריה. צוות מד"א טיפל בו בזירה ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
פרמדיק מד"א איתי רייז, שהגיע לזירת התאונה בכביש 471, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
זמן קצר לאחר מכן, אופנוע עם שני רוכבים נקלע לתאונה בשדרות יצחק רבין פינת רחוב חיים בר-לב בראשון לציון. שני הרוכבים, צעיר כבן 27 וצעיר כבן 20, נפצעו באורח קשה. צוות מד"א טיפל בהם בזירה ופינה אותם לבתי החולים וולפסון בחולון ושיבא תל השומר ברמת גן.
חובשי רפואת חירום של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו, שהגיעו לזירה בראשון לציון, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו את רוכבי האופנוע שוכבים על אי התנועה במרחק של כ-20 מטר כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קשות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם קשה".