4 צפייה בגלריה
זירת הרצח הכפול בטירה
זירת הרצח הכפול בטירה
הזירה בטירה
(צילום: דוברות המשטרה)
אימן סמארה ויזן מסרי, שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, נורו למוות אמש (חמישי) בזמן שישבו ברכב ליד בית קברות בטירה. המשטרה פתחה בחקירה. רכב שעולה באש אותר באזור אחר בעיר, ועל פי החשד היורים ביצעו מתוכו את הירי לפני שהציתו אותו.
בשעה 23:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שני צעירים שנפצעו באורח אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ופינו אותם תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותם כעבור זמן קצר.
4 צפייה בגלריה
אימן סמארה
אימן סמארה
אימן סמארה

4 צפייה בגלריה
רצח כפול בטירה
רצח כפול בטירה
הרכב שאותר עולה באש באזור אחר בעיר
שוטרי תחנת טירה פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על הירי במוקד 100. הם אספו ממצאים בזירה וסרקו אחר חשודים ברחובות הסמוכים. המשטרה קיימה הערכת מצב מיוחדת, שבמהלכה שוטרי מערך המודיעין והחקירות סקרו בפני סגן מפקד מחוז מרכז, תנ"צ יאיר חצרוני, את נסיבות האירוע, תמונת המודיעין, הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך. חקירת הרצח הוטלה בשלב זה על ימ"ר מרכז, וכלל המערכים הרלוונטיים יעמדו לרשות היחידה החוקרת. סגן מפקד המחוז הורה על פריסה מוגברת בעיר.
כמה שעות קודם לכן ישראלי ירה בגבר אחר סמוך לצומת כוכב יעקב שבאזור בנימין ופצע אותו באורח קשה. החשוד טען תחילה כי ירה בו כי חשד שמדובר במחבל, אך לפי המשטרה, מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים התפתח ויכוח בתחנת הסעה - ואז החשוד ירה לעברו מספר כדורים. המשטרה עצרה את החשוד והחקירה נמשכת.