כלי התקשורת בסוריה דיווחו הלילה (בין שני לשלישי) על תקיפה ישראלית בדרום מחוז חלב. לפי הסורים, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו. ברשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה דווח כי היעד היה מפעל ומרכז מחקר, וכי כל הטילים יורטו - אך הסורים לא פירטו מעבר לתקיפה עצמה.
בפעם האחרונה שדווח על תקיפה ישראלית בסוריה דיווחה הטלוויזיה הסורית על הדי פיצוצים באזור דמשק וחומס. במרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמושבו בלונדון, אמרו כי שמונה נהרגו בתקיפה הישראלית - חמישה חיילים סורים ושלושה לוחמים זרים.
עיתונאי שמזוהה עם המשטר הסורי טען שהתקיפות התמקדו בכמה מוקדים בסוריה, וברשת RT בשפה הערבית דווח כי הדי הפיצוצים נשמעו גם בלטקיה. עם זאת, לדיווח לא היה אישור ממקור רשמי בסוריה. חודש לפני כן דיווחה רשת אל-ערבייה הסעודית כי ישראל תקפה כלי רכב בצפון סוריה סמוך לאזור אל-הרמל שבגבול לבנון. לפי הדיווחים, הרכב שהותקף שימש להברחה והתקיפה בוצעה בצד הסורי של הגבול.
ארבעה ימים לפני כן דיווחה סוכנות הידיעות הסורית כי "מסוק ישראלי" תקף בית במוצב עין א-תינה הסמוך לכפר חאדר. בתקיפה נפצע, לפי דיווחים, אדם בשם תחריר מחמוד. הוא הועבר לבית החולים בקוניטרה.