גבר כבן 40 נהרג הערב (שלישי) בהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות בכביש 90, בין צומת הערבה לצומת עין חצבה. כשלוש שעות מאוחר יותר נהרג גבר כבן 60 בהתהפכות מלגזה במפעל ברחובות.
חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה בכביש 90 נאלצו לקבוע את מותו של הגבר במקום, וטיפלו בגבר נוסף שנפצע באורח בינוני עד קשה, ובשתי נשים שנפצעו באורח בינוני. כביש 90 נחסם לתנועה מצומת הערבה לדרום ומצומת מנוחה לצפון. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי הפצועים פונו לשם בשלושה מסוקים.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 90
זירת תאונת הדרכים בכביש 90
זירת תאונת הדרכים בכביש 90
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
במגן דוד אדום מסרו כי לאזור הוזנק מסוק לצורך פינוי הפצועים, ובמשטרה ציינו כי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב הגיע לזירה כדי לבחון את נסיבות המקרה. החובש יובל שגיא ממד"א סיפר כי "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד. ארבעת הפצועים, שני גברים ושתי נשים נלכדו במכוניות, ורופא קבע את מותו של אחד הפצועים שהיה מחוסר הכרה".
הוא הוסיף כי "במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לשלושת פצועים טיפול רפואי. אישה כבת 40 שחולצה ראשונה הועברה באמבולנס מד"א למסוק שנחת במושב עידן ופינה אותה לבית החולים כשמצבה קשה, ושני הפצועים הנוספים שחולצו בהמשך הועברו למסוקים צבאיים שנחתו סמוך לזירה ופינו אותם לבית החולים כשמצבם קשה ובינוני".
כשלוש שעות מאוחר יותר, נהרג גבר כבן 60 בהתהפכות מלגזה במפעל בדרך גד פינשטיין ברחובות. צוות מד"א שהוזעק למפעל קבע את מותו של האיש במקום.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת העבודה בשוק הסיטונאי ברחובות
זירת תאונת העבודה בשוק הסיטונאי ברחובות
זירת התאונה בשוק הסיטונאי ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה )
פרמדיק מד"א שחר חזקלביץ וחובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפרו: "הפצוע נלכד מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
שוטרי תחנת רחובות הגיעו לזירת התאונה בשוק הסיטונאי ועיכבו לחקירה נהג משאית שלפי החשד זזה במהלך העמסתה על-ידי המלגזן.