סריקות על ידי שוטרים וכלבים התנהלו היום (רביעי) אחר הנער הנעדר מוישי קלינרמן באזור מירון, על רקע ההתפתחות שחלה בחקירת היעלמותו. אמו של מוישי, גיטי, אמרה הבוקר לאולפן ynet כי "אנחנו מרגישים שמוישי שלנו הפך להיות של כל עם ישראל. אנחנו לא יודעים מה קורה עדיין, אין שום דבר מוכח, רק שיש איזו התפתחות בחקירה. אני מקווה שבקרוב יהיו בשורות טובות".
3 צפייה בגלריה
חיפושים נרחבים אחר מוישי בהר מירון
חיפושים נרחבים אחר מוישי בהר מירון
"מקווה שיהיו בשורות טובות". החיפושים אחר מוישי בהר מירון, היום
(צילום: אביהו שפירא)
3 צפייה בגלריה
חיפושים נרחבים אחר מוישי בהר מירון
חיפושים נרחבים אחר מוישי בהר מירון
(צילום: אביהו שפירא)
גיטי ביקשה להמשיך ולהתפלל עבור בנה, ששמו המלא אברהם משה בן גיטל, והוסיפה כי "זה נותן לנו כוח, וזה מה שיביא בסופו של דבר את מוישי הביתה, חי, בריא, שמח ושלם בעזרת השם".
"אני מאמינה שהסיפור הזה ייגמר בטוב, אני חייבת להאמין ולהחזיק לו אצבעות", הוסיפה. "אנחנו לא יודעים איפה הוא נמצא ומה המצב שלו, אבל אם אמא חזקה, גם הילד חזק, ובעזרת השם נקבל את הבשורה המשמחת מהר".
3 צפייה בגלריה
יום חיפושים נרחב בהר מירון אחר מוישי קליינרמן
יום חיפושים נרחב בהר מירון אחר מוישי קליינרמן
צו איסור פרסום בעקבות כיוון חקירה חדש. החיפושים אחר מוישי
(צילום: אביהו שפירא)
את מאמינה שהוא יימצא וישוב לחיק המשפחה? "בטח שאני מאמינה. הוא נמצא באיזשהו מקום, אין לי ספק".
אתמול, אחרי שלושה חודשים של חיפושים נרחבים אחרי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית, בית המשפט הוציא אתמול צו איסור פרסום על הפרשה בעקבות כיוון חקירה חדש במשטרה. אביו של מוישי, בניגוד לאמו, אמר כי הצו "מעלה את החשש שהוא איננו", אך הוא לא חושב שהנורא מכל קרה.
עדיין לא ברור אם הממצאים החדשים יובילו לפריצת הדרך שהחוקרים מייחלים לה. במקביל לכיוון החקירה החדש, החיפושים אחר מוישי שנעלם בחודש מרץ נמשכים כאמור כל העת - וכך גם רמזים לכיוונים חדשים. המאמצים אף כללו הכרזה על פרס כספי על סך 50 אלף שקלים למי שימסור מידע על היעלמותו של קלינרמן.
ביום רביעי שעבר ריכזו כוחות החיפושים את מאמצי החיפושים וקרוב ל-300 שוטרים השתתפו בסריקות יחד עם מתנדבים מיחידת הכלבנים (יל"כ), מפעילי רחפנים, אנשי היחידה האווירית של המשטרה וכן אנשי יחידת החילוץ גליל מערבי כרמל, שמנתחים כבר תקופה ארוכה את השטח ואת התרחישים השונים שבהם היה הנער יכול להיות מעורב. בין היתר נערכו בשבועות האחרונים צילומי אוויר שנותחו. האזור חולק לתאי שטח, שכל אחד מהם "זוכה" לאחר סריקות של הכוחות.