גולשים מדווחים על עיכובים בזמן קבלת ההתרעות של אפליקציית פיקוד העורף בזמן אזעקות - בעיקר במטח האחרון לעבר המרכז היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים.
גולש בשם אורי דוד מקיבוץ בשרון כתב בדואר האדום: "במטח האחרון בשעה 17:00 לא רק שהיה איחור באפליקציה של פיקוד העורף (לפחות התריעו) אלא גם לא הייתה שום אזעקה אצלנו בקיבוץ. קיבלנו התרעה באפליקציה באיחור אבל לא הייתה אזעקה".
2 צפייה בגלריה
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר
(צילום מסך מטוויטר)
"פניתי לפיקוד העורף שאמרו לפנות לרשות המקומית. פניתי לרשות המקומית ואף אחד לא עונה ולא אומר כלום", כתב אורי. "זה קצת מפחיד שאין אזעקה ויש מבוגרים פה בקיבוץ שאין להם אפליקציות".
גולש בשם יובל כתב בטוויטר: "אם האפליקציה של פיקוד העורף מתריעה 2 דקות אחרי האזעקה, בשביל מה צריך אותה?". ואילו עדי כתבה: "תודה לאפליקציה של פיקוד העורף על התקף הלב אבל אתם קצת מבולבלים. הייתי בעבודה אתמול, היום אני בבית.. איפה שאין אזעקות. היה תרגול טוב בריצה עם שלושתם+גורה לממ"ד - וליבי עם כל אלו שבאמת הייתה אצלם אזעקה ❤️".
הכותרת
צריך להתנתק מעזה לגמרי | היום שאחרי המלחמה עפ"י ליברמן
19:57
2 צפייה בגלריה
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר
(צילום מסך מטוויטר)
מפיקוד העורף נמסר: לאחר הירי בשעות הצהריים, התקבלו דיווחים על איטיות בקבלת ההתרעה בקרב חלק ממשתמשי אפליקציית פיקוד העורף. ברגעים אלה מתבצע תחקור בעקבות הדיווחים, וככל שתמצא תקלה, היא תטופל באופן מיידי.