ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי חשף את עצמו בפני אישה במהלך שיחת וידאו ביניהם. לפי הדיווח הערב (ב') של אילה חסון בחדשות 13 חימי הפשיל את מכנסיו במהלך שיחת הווידאו שהוקלטה, והחל לענג עצמו מול האישה, עורכת דין שביקשה ממנו לכאורה המלצה להתקדם ולהפוך לשופטת.
1 צפייה בגלריה
אבי חימי
אבי חימי
ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי
(צילום: מוטי קמחי)
בדיווח נטען כי בין השניים היה קשר מקצועי לאורך השנה האחרונה ולאחר שזהאישה ביקשה ממנו המלצה הוא "שינה את היחס אליה" ושלח לה הודעות אישיות – ואת המעשה המגונה לכאורה הוא ביצע אחרי שבישר לה כי שלח את מכתב ההמלצה שביקשה.
חימי טען בתגובה כי מדובר בהכפשות נגדו, ומסר: "פרסום זה אינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם".
הוא הוסיף: "לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאני אשלם באהבה גדולה. הכפשות לא ירפו את ידיי ואני אמשיך לפעול במלוא הכוח כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".
חימי מכהן כראש לשכת עורכי הדין מאז 2019, אז נבחר להחליף את ראש הלשכה הקודם אפי נוה, שהתפטר בעקבות הפרשה שכונתה "מין תמורת מינוי". חימי, עורך דין פלילי במקצועו, יצא בשבועות האחרונים בחריפות נגד המהפכה המשפטית שמקדמים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין. לאחרונה הודיע כי לא יתמודד על כהונה נוספת כראש הלשכה, בבחירות שייערכו ביוני הקרוב.