2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
גבר בן 47 מעפולה שזעם משום שבנו התינוק בן שנתיים בכה והפריע את מנוחתו, התנפל על אשתו ותקף אותה באגרופים בפניה. לאחר מכן הוא חטף אותה, ולאחר שהתחננה על חייה הסכים להחזיר אותה הביתה. כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בנצרת.
מכתב האישום עולה כי בשעת ערב ניסה האיש לנוח בחדרו, אך התינוק בכה והפריע לו. "הנאשם התרגז על אשתו על כך שמנוחתו הופרעה, צעק על אשתו ותקף אותה באופן שהיכה אותה בפניה בסטירה על לחייה", נאמר בכתב האישום שהגישה רב-פקד עו"ד ניבה מליק מלשכת התביעות של המחוז הצפוני במשטרה.
למשמע הצעקות נכנסה אמו של הנאשם לחדר השינה ונזפה בו. לאחר מכן הוא אחז בידה של אשתו, משך אותה בכוח לרכב שחנה מחוץ לבית ונסע איתה למקום סמוך לאזור התעשייה בעיר. הוא הוציא את האישה מהרכב ותקף אותה באגרופים בפניה. בעקבות תחנוניה הוא החזיר אותה לביתם.
2 צפייה בגלריה
תחנת משטרת עפולה
תחנת משטרת עפולה
תחנת משטרת עפולה
(צילום: שמיר אלבז)
במקביל התקשרה האם למוקד 100 וסיפרה שבנה תקף את אשתו, ולאחר מכן חטף אותה בכוח ברכבו וברח מהבית. בעקבות הדיווח הגיעו לבית כוחות משטרת עפולה והחלו לגבות עדויות בניסיון להגיע לבן ולאשתו. לאחר זמן קצר החזיר הגבר את אשתו הביתה ונמלט, אך בתום מרדף הצליחו השוטרים ללכוד אותו.
"מדובר בזוג שנישא רק לפני שלוש שנים, האישה היא עולה חדשה בת 27", ציינה רס"מ אורית תורג'מן, חוקרת בכירה בתחום האלימות במשפחה במשטרת עפולה שחקרה את התיק. "היא תיארה בעדותה כיצד התחננה על חייה שיפסיק לתקוף אותה. זה תיק שעלול היה להסתיים ברצח האישה. מדובר בבעל אלים ומסוכן, והדיווח המיידי למשטרה סייע לנו לאתר אותו במהירות ולהרחיק אותו מהקורבן".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.