פעוטה נחנקה במעון, הצוותים הרפואיים השיבו לה את הדופק: צוותי מד"א הוזעקו הבוקר (יום ג') למעון בקריית גת, לאחר דיווח לפיו פעוטה בת שנתיים נחנקה משרוך של קפוצ'ון. הם החלו בפעולות החייאה ופינו את הפעוטה לבית חולים ברזילי באשקלון כשמצבה מוגדר קשה, ולאחר שהחזירו לה את הדופק.
כמה שעות לאחר מכן פתחה המשטרה בחקירת נסיבות המקרה, שלפי המשטרה אירע לאחר שחוט נכרך סביב צווארה של הפעוטה. החוקרים שהגיעו למעון עיכבו לחקירה אישה מצוות המעון, בשנות השלושים לחייה, שהייתה האחראית על קבוצת הילדים באותה עת.
1 צפייה בגלריה
פינוי הפעוטה במעון בקריית גת
פינוי הפעוטה במעון בקריית גת
פינוי הפעוטה מהמעון בקריית גת
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
ממד"א נמסר כי הדיווח על הפעוטה שנחנקה התקבל בשעה 10:04 במוקד מד"א במרחב לכיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לברזילי כשמצבה יציב.
חובש רפואת חירום במד"א מנחם גבריאלוב סיפר: "הייתי בסמוך למקום כשקיבלתי את הדיווח באפליקציית הכוננים של מד"א ואנשים סימנו לי מרחוק להגיע אל המעון. ראיתי פעוטה מחוסרת הכרה ומבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ'ון. המשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת במצב יציב".
פורסם לראשונה: 10:30, 07.12.21