התאונה הקטלנית שגבתה את חייו של תושב הצפון תועדה במצלמת אבטחה: משטרת מרחב עמקים סיימה את חקירת התאונה בנובמבר האחרון סמוך לצומת נהלל בעמק יזרעאל שבה נהרג כמאל סרחאן (27) מיפיע. בתיעוד דרמטי (בפתח הכתבה) שמתפרסם היום (שלישי) לראשונה, נראה הנהג שפגע ברכבו של הקורבן נוסע במהירות מופרזת, עובר ברמזור אדום - ומתנגש בו בעוצמה. הנהג הפוגע, בן 26 מכפר בעמק יזרעאל, יואשם בהמתה בקלות דעת.
במשטרה ציינו כי הנהג הפוגע עזב את זירת התאונה, עוכב לחקירה לאחר כמה שעות והועבר לבית חולים בגלל מצבו הרפואי. עוד התברר כי החשוד סירב לבצע בדיקת שכרות בבית החולים. לאחר שחרורו מבית החולים, נשלל רישיונו למשך שלושה חודשים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד של תאונת דרכים קטלנית בצומת נהלל בעקבות נהיגה בשכרות
תיעוד של תאונת דרכים קטלנית בצומת נהלל בעקבות נהיגה בשכרות
"סירב לעבור בדיקת שכרות". רגע ההתנגשות בתאונה הקטלנית בצומת נהלל
2 צפייה בגלריה
כמאל סרחאן
כמאל סרחאן
ההרוג כמאל סרחאן
פקד גדי פינגרוט, ראש מדור תאונות דרכים במרחב העמקים, ציין כי "מהחקירה עלה שהחשוד נסע מכיוון נהלל לכיוון בית זרזיר. באותו הזמן, הקורבן נסע מכיוון מגדל העמק לכיוון רמת ישי. הנהג החשוד נסע במהירות גבוהה מאוד, חצה את הצומת באור אדום, התנגש ברכב האחר וגרם בהתנגשות למותו של הנהג. בהמשך, הנהג עזב את מקום התאונה. עצרנו אותו לאחר כמה שעות והוא הועבר לבית החולים העמק בעפולה, אך סירב לבצע בדיקת שכרות".
משטרת מרחב העמקים העבירה את התיק לפרקליטות מחוז צפון עם המלצה להעמיד את הנהג הפוגע לדין בגין המתה בקלות דעת, נהיגה באור אדום, מהירות בלתי סבירה, עזיבת מקום תאונה ונהיגה בשכרות מכוח הסירוב לעבור את הבדיקה.
פקד גדי פינגרוטפקד גדי פינגרוטצילום: דוברות המשטרה
עו"ד ויסאם הייבעו"ד ויסאם הייב
עו"ד ויסאם הייב, שמייצג את הנהג החשוד, מסר בתגובה: "מרשי כופר בכל החשדות נגדו. מדובר בנהג נורמטיבי לחלוטין, נהג משאית, ללא כל עבר פלילי או תעבורתי. לטענתו, נהג באור ירוק, במהירות חוקית ונכנס לצומת כשהיה פנוי, ולפתע התנגש בו רכב אחר. מרשי לא עזב את מקום התאונה אלא הזעיק את המשטרה והמתין עד שמשטרה ומד"א הגיעו למקום. הוא עבר מספר בדיקות שכרות בבית החולים ולא נמצאה כל ראיה נגדו".